Fără categorie · Health

Rutina de îngrijire a tenului primăvara

4e4b9ada187a4c04bffb011f5443a9dcBuna, fetelor! Calendaristic, este primavară de mai bine de două luni, însă vremea se încăpățânează să arate ca o toamnă târzie. Demult n-a mai fost o primăvară așa de vitregă și parcă văd că apoi ne vom trezi dintr-o dată în caniculă.

În aceste zile, tenul nostru are cel mai mult de îndurat, pentru că este când cald și soarele începe să ardă, ca în următoarea zi să  bată vântul și să plouă și să fie umezeală.

Eu aveam de gând să-mi schimb rutina de iarnă și să trec la creme mai ușoare, de primăvară, cu factor de protecție mai mare, așa că m-am gândit deja la câteva produse pe care le-aș putea folosi în curând pentru îngrijirea tenului meu. Mai jos sunt pașii pe care am de gând să-i urmez. Nu sunt în fiecare zi aceeași, pentru că exfolierea și măștile de hidratare nu le aplic zilnic.

1.Exfolierea

Mă gândesc să aplic mai des exfoliantul odată cu încălzirea vremii. Ca variantă homemade am mălai amestecat cu ulei de măsline, care lasă pielea incredibil de fină și hidratată. Cred ca o astfel de exfoliere este suficientă de 2-3 ori pe săptămână. Dar pentru că nu avem mereu dispoziția pentru a aplica ingrediente de prin bucătărie (deși sunt naturale), eu mă tot uit după un exfoliant din comerț (aștept și sfatul vostru, dacă aveți un exfoliant pentru față preferat). Momentan am pus ochii pe Neutrogena Visibly Clear pink grapefruit peeling, care este un exfoliant pentru toate tipurile de ten și are grapefruit, iar eu ador mirosul de citrice în cosmetice (este foarte fresh):

neutrogena-visibly-clear-pink-grapefruit-peeling___6

2.Mască pentru ten

Nu am de gand să renunț la masca mea preferată homemade, care simt că și-a făcut efectul cel mai mult asupra tenului meu predispus la acnee. Este vorba de masca cu aspirină, miere, vitamina A și suc de lămâie. O folosesc săptămânal de câteva luni și este perfectă. Hidratează foarte bine tenul, vindecă mai repede petele lăsate de acnee, iar acum îmi mai apre câte un coșulet o dată la nu știu cât timp.

Odată cu venirea primăverii, am de gând să adaug în această mască, o capsulă de vitamina C, care elimină radicalii liberi ce cauzează ridarea și este un bun protector împotriva razelor UV.

Ca și variantă alternativă, sunt curioasă să încerc masca de la Garnier Pure, care se adresează unui ten cu probleme, acnee. Recunosc că mi-e teamă că odată cu încălzirea vremii, deci mai mult sebum, tenul meu să nu o ia razna din nou.

garnier-pure-masca-pentru-fata-ten-cu-probleme-acnee___63. Curățare

Am deja un gel de curățare cu particule abrazive și extract de magnolie de la Nivea. Imi place foarte mult și cred că-mi mai ajunge o bună bucată de timp, plus că de când am descoperit și eu loțiunea micelară Garnier, apelez zilnic la ea.

nivea-visage-pure-effect-crema-pentru-curatare-3-in-1___64. Hidratare

Într-o postare anterioară, v-am spus că pe wishlist-ul meu se află o cremă cu factor mare de protecție pentru îngrijirea tenului. Este vorba de La Roche-Posay Anthelios XL crema gel matifiant SPF 50+.  La cum se prezintă însă vremea, cred că o să mai fac loc alteia până la soarele dogoritor ce va cere un factor atât de mare de protecție. Și am pus ochii pe L´Oréal Paris Triple Active cremă  de zi hidratantă pentru piele normală si mixtă.

loreal-paris-triple-active-crema-de-zi-hidratanta-pentru-piele-normala-si-mixta___6Nu știu dacă are factor de protecție, ceea ce ar fi destul de rău, dar am de gând să o aplic sub un fond de ten cu 20 SPF.

Și să nu mă certați, dar eu încă nu folosesc o cremă de noapte. Am de gând să fac asta după 26 de ani. Momentan nu simt nevoia să fac asta. Nu știu dacă e greșit sau nu, dar demachierea, curățarea tenului cu un gel și utilizarea unei ape micelare, mi se par mai mult decât suficiente pentru peste noapte până la 25-26 de ani.

Voi cum vă schimbați rutina de îngrijire a tenului primăvara? V-ați gândit la niște produse cosmetice pe care să le folosiți în perioada următoare?

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena și pe facebook!

(foto:women24.com)

4 thoughts on “Rutina de îngrijire a tenului primăvara

Leave a Reply

