Health

Minte sănătoasă în corp sănătos. Și neînfometat.

tumblr_mim0kbyYOn1rlzvmho1_500Bună fetelor! Astăzi vreau să povestesc câte ceva despre siluetă, dietă și cum putem să ne menținem fără să ne înfometăm. Cred că v-am mai povestit că la începutul adolescenței (adică acum vreo 10 ani) cântăream multe kilograme în plus pentru vârsta mea. Deși eram doar un copil și nu era așa multă presiune pe  cum arăți ca acum, m-am ambiționat să slăbesc și am reușit. Și cel mai important, nu m-am mai îngrășat.

Acum, problema e că m-am așezat la casa mea cum s-ar spune 😀 și mi-am dat seama că îmi place să gătesc. Atât mie, cât și logodnicului meu. Cele mai multe preparate le facem pentru prima oară. Unele îmi ies atât de bune de mă minunez că au ieșit din mâinile mele, altele mă dezamăgesc și îmi promit că nu le mai încerc niciodată.

Totuși, fie că îmi ies bune sau rele, un lucru e cert, pierd mult timp gătindu-le. Un timp pe care aș putea să-l folosesc citind (o altă activitate ce-mi place mult) sau pot să scriu mai mult pe blog sau aș putea să fiu mai consecventă cu sportul.

??????????????????????sursa foto: sheknows.com

Știm toate cât de greu este să împaci în zilele noastre și jobul și pasiunile și familia (și încă n-am copii!). Cred însă că totul depinde de prioritățile pe care le avem. Așa că mi-am propus să fac mai mult sport în perioada următoare în timpul alocat pentru gătit. Nu vă imaginați acum că o să mă înfometez.

Am descoperit o soluție prin care mâncare sănătoasă și mai mult ca sigur reușită poate ajunge la mine rapid, fie că sunt la serviciu sau acasă și fără  să mai stau ore întregi în bucătărie de fiecare dată. Soluția este foodpanda, o aplicație pentru telefon/portal online prin intermediul căruia îmi pot comanda mâncare de la cele mai apropiate restaurante. Prin gama largă de restaurante prezente pe foodpanda, am la dispoziție toate bucătăriile lumii și foarte interesant este că pot compara prețurile de la mai multe localuri și să aleg ce-mi convine mai mult.

Cred cu tărie că mâncarea ne face fericiți pe noi oamenii. Într-adevăr,  poate că nu trăim ca să mâncăm, dar mi se pare cam dur și să spui că mâncăm doar ca să trăim. Nu cred în diete. Cred însă în ambiție, în puterea de a ne controla psihicul când ne cere mai mult. Dacă am avut poftă, am gustat și din cea mai grasă tocăniță și din cea mai apetisantă porție de paste și din cea mai dulce amandină. Nu am slăbit înfometându-mă, am slăbit propunându-mi că vreau să arăt bine, prin mai puțin, dar gustos. Și prin sport. Puțin, dar frecvent.

Să ne gândim că timpul este mereu același, doar prioritățile noastre sunt mereu altele. Dacă astăzi am chef să mănânc cea mai bună tocăniță, mi-o fac singură acasă, dar mâine merg o oră la alergat, mai scriu un articol pe blog și-mi comand o super mâncare chinezescă. Voi nu ați face la fel? Puteți alege mexicană, dacă nu vă place chinezească.😛

media4sursa foto: wolenter.com

Dacă ți-a plăcut articolul, urmărește Selena și pe facebook!

Leave a Reply

