Reviews

The One by Oriflame

The ONE by oriflameBună fetelor! Dacă ați ajuns pe blogul meu înseamnă că sunteți fie mari iubitoare de make-up (ca mine), fie vreți să aflați mai multe despre un produs cosmetic pe care plănuiți să-l achiziționați. În sufletul iubitoarelor de make-up/beauty se creează un adevărat haos emoțional atunci când vine vorba de produse noi apărute, produse despre care tot auzim/citim/vedem și bineînțeles că e musai și să le încercăm.

Așa am pățit eu când am aflat că Oriflame a lansat o nouă colecție de produse de machiaj. Este vorba de The One, brand a cărui imagine este Andreea Raicu. Mi-a făcut plăcere să citesc postări ale fetelor dragi pe care le urmăresc de la lansarea stilată a acestei noi colecții.

68400672-1867901003-731x363

Însă dincolo de acest eveniment, ce pare să fi fost unul reușit, curiozitatea mi-a fost stârnită de produse, cum era și normal. Am fost convinsă că la cât s-a investit în întreaga campanie de promovare (online și offline), sigur prețurile vor fi unele ceva mai piperate față de cum eram eu obișnuită cu produsele de catalog. Ajunsă pe site însă, surpriza a fost una plăcută, căci prețurile sunt unele nesperat de bune (in jur de 15-20 lei rujuri, glosuri, mascara și 30 lei fonduri de ten, pudre etc.). Recunoaștem sau nu, costul unui produs este un element semnificativ atunci când alegem să ne cumpărăm ceva, așa că nu are rost să ne ascundem după deget.

Colecția The One este alcătuită din trei game ce pot fi adoptate în funcție de situație și momentul zilei:

Mega Impact– pentru un look îndrăzneț

Frumusețe de zi cu zi– pentru un look fresh, natural

Ultra Rezistență – pentru un machiaj special, rezistent

oriflame-2014-04-01-2014-04-21-2

Apreciez că putem face cumpărături online pe site-ul Oriflame, dar eu recunosc că am o plăcere nevinovată din a frunzări catalogul de nu-știu-câte-ori până mă decid ce vreau și mi-aș dori fie mai multe reprezentante. În ultima broșură, găsim deja primele produse lansate ale brandului The One.

Mai jos un filmulet despre cum a luat naștere colecția The One a brandului suedez:

Nu-i așa că și voi sunteți la fel de curioase ca și mine să încercați măcar o mascara sau un glossuleț The One?😀

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena și pe facebook!

2 thoughts on “The One by Oriflame

Leave a Reply

