Reviews

Review: Schwarzkopf Professional BC Bonacure- șampon

20140402_122925Bună fetelor! Am avut ocazia să testez săptămâna trecută un șampon profesional. Este vorba de Schwarzkopf Professional BC. Cele trei mostre pe care le-am încercat se adresau părului uscat (Moisture Kick), părului deteriorat ( Repair Rescue) și părului vopsit (Color Freeze).

Primele două mostre le-am utilizat după ce în prealabil mi-am spălat părul cu șamponul meu obișnuit. Fiind a doua spălare, BC Bonacure a făcut foarte multă spumă mi-a plăcut că nu mi-a încurcat părul deloc.

Ultima mostră folosită a fost cea pentru părul vopsit. Nu mi-am mai spălat părul înainte cu alt șampon, am vrut să văd cît de bine curăță. Aveam pe păr și o mască cu ulei de cocos și am fost surprinsă să văd că a curățat complet tot uleiul, părul meu rămânând curat. Spuma nu pot spune că a fost în aceeași cantitate ca și primele dăți.

Cele trei mostre miroseau asemănător (poate chiar la fel, nu-mi amintesc să fi simțit mari diferențe). Un miros plăcut, despre care nu poți spune că e subtil, dar nici puternic. Culoarea acestui șampon este alb-sidefiu, este cremos și destul de gros (nu scapă printre degete).

Este mult să spun că am o părere perfect conturată după trei utilizări, dar în caz că sunteți în căutarea unui șampon profesional, puteți să-l aveți în vedere pentru o documentare mai amplă.

Detalii despre întreaga gamă BC Bonacure (șampoane, dar și balsamuri, tratamente, măști), prețuri și cantitate găsiți pe aoro.ro.

schwarzkopf-professional-bc-bonacure-moisture-kick-sampon-pentru-par-uscat___7

schwarzkopf-professional-bc-bonacure-repair-rescue-sampon-pentru-par-deteriorat___7

schwarzkopf-professional-bc-bonacure-color-freeze-sampon-pentru-par-vopsit___7

Mini-review: Macadamia Natural Oil Care balsam pentru toate tipurile de par

În paralel cu utilizarea șamponului BC , am aplicat balsamul Macadamia Natural Oil. Mi-a plăcut foarte mult că dă o textură plăcută părului, dar nu-l lasă într-atât de moale încât să nu se mai aranjeze (așa cum am pățit cu alte balsamuri). Mirosul acestui balsam este destul de puternic, probabil din cauza uleiului de macadamia, însă îmi place că lasă părul hidratat.

Este un balsam potrivit pentru toate tipurile de păr, ce poate fi folosit chiar și zilnic, deoarece este blând cu părul și promite să hrănească, hidrateze și descurce. Poate fi folosit de la rădăcină până la vârfuri și se ține pe păr 30-60 secunde.

Eu l-am aplicat de la jumătatea părului până la vârfuri (nu sunt adepta aplicării balsamului la rădăcină) și l-am lăsat vreo 2 minute pe păr.

macadamia-natural-oil-care-conditioner-pentru-toate-tipurile-de-par___7

Eu sunt în căutarea unui șampon bun, dacă se poate să fie și pentru păr uscat, și creț și vopsit (fie el profesional sau nu). Nu o să zic să fie și contracăderii părului, că știu că deja cer prea mult😀

Voi ați folosit sau auzit de șampoanele de la Schwarzkopf- BC Bonacure? Credeți că un șampon profesional dă rezultate mai bune decît unul mass-market?

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe facebook!

* Mostrele au fost primite pentru testare

Leave a Reply

