Reviews

Review: Gel de duș Palmolive AbsoluteRelax cu ylang-ylang și iris

DSC_0069Buna fetelor! Nu-mi aduc aminte să mai fi făcut până acum o postare integrală dedicată unui gel de duș, dar acesta îmi place atât de mult încât chiar merită. Așa cum v-ați dat seama din lungul titlu, este vorba despre gelul de duș Palmolive Aroma Therapy Absolute Relax cu ylang-ylang și iris.

Dincolo de gusturi și altele, chiar aș vrea să cred că n-are cum să nu-ți placă acest gel de duș. Pe mine m-a cucerit și sigur îl voi mai cumpăra. Dacă vă întrebați de ce, uite de ce:

– Miros/Parfum

Recunosc că mirosul este cel care m-a convins să-l cumpăr și mă răsfață de fiecare dată. Nu știu dacă este datorită ylang-ylang-ului sau irisului sau amândurora, dar miroase atât de frumos și de relaxant, că n-aș mai ieși de sub duș. În ceea ce privește mirosul, este de departe gelul meu de duș preferat. Aș putea spune că este și afrodisiac😀. Și n-o spun doar eu, abia acum în timp ce scriu postarea asta, m-am gandit să citesc câte ceva despre ylang-ylang și am găsit articolul ăsta.

– Hidratare

Sunt mulțumită de nivelul de hidratare, chiar lasă pielea fină și hidratată. Mi se pusese mie pata la un momentdat să-mi cumpăr doar geluri de duș cremoase, acest Palmolive nu este unul cremos, dar are o consistență foarte plăcută. Singurul reproș e poate doar faptul că e mai fluid față de ce-am mai folosit eu și se termină prea repedeee!

DSC_0070

DSC_0040

Nu știu ce proprietăți ar trebui să mai aibă un gel de duș, cred că și d-asta m-am ferit să fac review-uri la geluri de duș. Probabil că să curețe, nu? Dar mă gândesc că și cel mai ieftin săpun curăță, așa că ar fi anormal să nu o facă un gel de duș (deși dacă stau să mă gândesc, am avut o experiență neplăcută cu un gel de duș Avon, cu care chiar și după spălare, încă mai simțeam textura de deodorant solid la axile).  Pentru mine, dacă nu-mi usucă pielea, curăță și miroase frumos, un gel de duș și-a îndeplinit misiunea.

Trebuie să recunosc că eu nu eram așa tentată să-mi achiziționez produse din gama Palmolive până acum ceva timp (și cred că nu sunt singura). Prima experiență plăcută, după mult timp în care nu am folosit Palmolive, a fost tot cu un gel de duș, cel Thermal SPA cu particule abrazive, despre care sigur ați mai citit prin blogosferă.

Preț: Eu am achiziționat acest gel de duș în varianta de 500 ml și a costat 14 lei.

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe facebook!

Leave a Reply

