Fashion

Wishlist pentru Iepurașul de Paște (1)

pizap.com13967366526751Bună fetelor! Mai sunt vreo două săptămâni până la Paște, așa că în mintea mea a început să încolțească o listă cu produse pe care mi le doresc, atât în materie de hăinuțe, accesorii, cât și de cosmetice, produse de îngrijire etc.. Bineînțeles că nouă nu ne trebuie un motiv ca să ne înnoim, dar dacă tot asta e tradiția românească de Paște, de ce să nu o respectăm, nu?

Să deschidem lista,  zic!

1. Carolina Herrera 212 VIP Rosé- Eau de Parfum

carolina-herrera-212-vip-rose-eau-de-parfum-pentru-femei___2

M-am gândit să încep cu acest parfum de care m-am îndrăgostit recent. Până nu demult aveam o pasiune pentru Nina Ricci, acum atenția mea este îndreptată către acest Carolina Herrera care este nou si care miroase absolut superb. Cel puțin, pe gustul meu. Este un parfum floral-fructat, ideal pentru primăvară-vară. Notele de varf sunt de șampanie și note fructate. Nota de mijloc este floare de piersic, iar notele de bază sunt note lemnoase, mosc alb și ambră.  212 VIP Rosé a fost lansat în 2014. Chiar dacă nu-l voi avea de Paște, sper să-l am în curând😀

2. La Roche-Posay Anthelios XL crema gel matifiant SPF 50+

la-roche-posay-anthelios-xl-crema-gel-matifiant-spf-50___5

Vine vara ușor-ușor, soarele o să înceapă și el să ardă din ce în ce mai tare, așa că mare prioritate pe lista mea de cumpărături cosmetice va avea o cremă cu factor mare de protecție. Eu am foarte multe alunițe pe corp, tenul și decolteul nu au fost ocolite, așa că pentru ele m-am gândit în vara asta la crema-gel Anthelios XL cu SPF 50 de la La Roche Posay. Este ceva mai scump, dar sunt convinsă că îmi va ajunge toată vara.

Iar dacă într-adevăr razele UVA și UVB sunt principalele vinovate pentru îmbătrânirea tenului, pătarea lui, pistruierea și agravarea alunițelor, un produs de calitate cu factor mare de protecție își merită cu siguranță banii.

3.La Roche-Posay Toleriane Teint fond de ten spuma cu textura matifianta pentru ten mixt si gras

la-roche-posay-toleriane-teint-fond-de-ten-spuma-cu-textura-matifianta-pentru-ten-mixt-si-gras___6Întâmplător sau nu, pe lista mea se mai află un produs LRP. De data asta este vorba de fondul de ten spumă pentru tenul mixt/gras Toleriane Teint. Am citit de curând niște review-uri prin blogosferă care m-au făcut să mi-l doresc tot mai mult. Am un ten mixt, ușor problematic, fruntea este cea care îmi lucește la scurt timp după aplicarea oricărui fond de ten pe care l-am avut până acum, așa că sper ca în viitorul apropiat să investesc într-un produs laudat și care poate nu mă va dezamăgi.

4.L´Oréal Professionnel Série Expert Curl Contour sampon hranitor pentru par cret

loreal-professionnel-serie-expert-curl-contour-sampon-hranitor-pentru-par-cret___8

Ca oricare dintre voi, și eu am folosit o mulțime de șampoane până acum, majoritatea pentur păr vopsit sau deteriorat/uscat. Totuși, nu pot spune că am avut vreunul care sa-mi placă atât de mult încât să nu-mi vină sa mai renunț la el. Mi-am dat seama că până acum n-am încercat un șampon care să se adreseze exact tipului meu de păr, adică ondulat/creț. Sunt foarte curioasă dacă buclele mele s-ar aranja și defini mai frumos și dacă s-ar vedea vreo diferență în ceea ce privește vârfurile uscate.

M-am tot uitat la mai multe branduri care comercializează șampon adresat părului creț, dar cum mare lucru nu știam despre ele, am zis să trec în lista mea un brand care nu pot spune că m-a dezamăgit în ceea ce privește șampoanele.

5.Babaria Aloe Vera crema de corp anti celulita

babaria-aloe-vera-crema-de-corp-anti-celulita___7Trebuie să menționez din start că nu sunt eu o mare fană a cremelor anticelulitice. Părerea mea este că nu ai cum să scapi de celulită doar aplicând o cremă, însă în combinație cu mult sport și multă apă consumată, cred că avem șanse să pășim mândre și cu o rochiță mai scurtă. Nu am o celulită vizibilă, însă în momentul în care strâng pielea, parcă nu prea îmi place ce văd. Nu sunt nici vreo obsedată de acest aspect al corpului meu, atâta timp ce nu e ceva ce ne afectează sănătatea, nu cred că ar trebui să ne facem atâtea griji și sânge rău. Putem pur și simplu să ne îmbrăcăm în așa manieră încât să nu se mai vadă😀.

Totuși, cum mai vrem să mergem la mare și parcă-parcă ne-am dori măcar o mică îmbunătățire a aspectului pielii noastre, investim adesea și într-o cremă în care ne punem speranțele. Mie mi-a sărit în ochi această cremă anticelulitică de la Babaria cu aloe vera și acid hialuronic. Pentru cantitatea de 400 ml nu mi se pare nici foarte scumpă, așa că i-aș da o șansă sezonul ăsta.

După cum vedeți, eu sunt foarte cumințică de Paște pentru că nu mi-am pus în gînd niciun produs de machiaj, ci doar unele utile și importante.

Chiar sunt curioasă voi ce părere aveți despre produsele dorite de mine. Dacă vă place parfumul VIP Rose de la Carolina Herrera, dacă cele crețe dintre voi au folosit șampoane speciale pentru păr creț și ce părere v-au lăsat, dacă Toleriane Teint își merită într-adevăr laudele și dacă voi ați avut rezultate vizibile cu vreo cremă anticelulitică?

Toate produsele prezentate de mine și multe altele asemănătoare le găsiți pe aoro.ro, iar la orice comandă primiți și un cadou-surpriză.

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena-fii mai frumoasă și pe facebook!

2 thoughts on “Wishlist pentru Iepurașul de Paște (1)

Leave a Reply

