Fără categorie

Noutăți în teste

pizap.com13953964314161Buna fetelor! Dacă iarna ce tocmai a trecut am fost cumințică și mi-am terminat cam tot ce aveam prin rafturi și sertare, cum a venit martie, cum am început să-mi reînnoiesc stocurile de cosmeticale. Unele le-am primit cu ocazia zilei de 8 martie, altele le-am cumpărat eu, dar important e că îmi plac.

Sa vă arăt ce folosesc de recent sau foarte recent, cum ar fi de ieri😀

DSC_0118

Două dintre produsele din imaginea de mai sus, le-am cumpărat chiar ieri.

  • Este vorba de apa micelară de la Garnier, pe care am pus mâna în DM (a fost ultima pe raft, la binecunoscuta reducere de 17 lei). Tot ieri, din DM, am luat uleiul de cocos 100% natural, borcanul de 500 ml a costat 30 lei. Am de gând să-l folosesc intensiv pentru păr în perioada ce urmează, o să vă spun dacă observ schimbări în bine.
  • Deodorantul Nivea cu pudră de kaolin l-am luat din Cora (trebuie să recunosc că am căzut pradă reclamelor insistente de la TV) și cum mi s-a terminat Garnier-ul mineral Action Control (tot solid cu capac verde, de care am fost foarte multumită și voi mai reveni la el), am zis să încerc ceva nou. Din păcate, ambele sunt antiperspirante, ceea ce nu este prea sănătos pentru organism, deoarece nu mai transpiră, sper totuși că și Nivea va fi la fel de eficient în ceea ce priveste mirosul. A costat 12 lei.
  • Dischetele demachiante de la Cleanic au costat doar 4 lei și au ceva mai special decât celelalte, anume că au Aloe Vera. Nu le-am desfăcut încă, sunt curioasă dacă o fi vreo diferență.

DSC_0090Mai sus vedeți un cadoaș drăguț primit de 8 martie, așa că n-aș ști să vă spun prețuri. Folosesc deja loțiunea de corp cu căpșuni de la Fruttini, care miroase absolut adorabil, creionul de sprâncene de la Rimmel (nuanța Hazel), mascara Rimmel Extra Wow Lash. Creionul de sprâncene mi l-am cumpărat și eu exact cu o săptămână înainte să-l primesc pe cel din imaginea de mai sus, așa că cel mai probabil acesta și oja drăguță de la Colorama Maybelline vor face parte dintr-un giveaway în curând.

DSC_0041

  • Oja de la Flormar (7 lei) v-am prezentat-o deja aici, este puțin cam închisă față de ce voiam eu, dar asta e, cred că o să o folosesc mai degrabă în combinații cu culori mai deschise potrivite pentru  sezonul cald.
  • Gelul de curățare de la Nivea cu extract de magnolie îmi place foarte mult. Este mai degrabă o cremă de curățare, are particule abrazive care curăță foarte bine tenul și poate fi folosit și ca mască, ceea ce pe mine nu m-a tentat încă. Îl folosesc însă zilnic ca și gel de curățare și nu usucă deloc pielea. Eu am dat vreo 14 lei pe el în Cora, dar ieri l-am văzut în DM cu vreo 22 de lei, ceea ce m-a cam surprins.
  • Pe undeva în spate se văd servețelele Frotto de la Lidl. Sunt perfecte pentru ștergerea tenului în loc de prosop. Sunt vreo 4 lei și țin foaaarte mult.
  • În cutiuța Avon Naturals se află un balsam hrănitor cu ceară de albine și miere. L-am luat special pentru momentele când ni se deshidratează foarte tare buzele sau coatele. Are 15 ml, eu cred că am dat vreo 9 sau 10 lei pe el.
  • Despre creionul de sprâncene v-am mai spus și mai sus, îl am în dublu exemplar.
  • Și am lăsat la sfârșit acest produs de care sunt mai mult decât încântată. nu credeam că o să-mi placă atât de mult un gel de duș de la Palmolive, dar Aroma Therapy cu ylang-ylang și iris pur și simplu m-a vrăjit. Cred că va avea următorul review pe blog. Costă 13-15 lei, în funcție de unde e achiziționat.
DSC_0093Scuze pentru fotografia neclară, m-am încăpățânat să folosesc o imagine ce-mi aparține😀

Nu cred însă că e greu să vă dați seama despre ce e vorba. Mi s-a terminat fondul de ten Max Factor Face Finity și am pus ochii pe acest binecunoscut Maybelline Affinitone 24. Nu prea i-am nimerit nuanța, nici nu erau prea multe nuanțe în Auchan de unde l-am luat eu, dar eram prea șocată de prețul minuscul ca să nu-l iau. În Douglas îl văzusem exact cu o zi înainte la ”reducere” de la vreo 45 lei la 36 lei, dar nu l-am luat totuși, parcă presimțeam eu ceva. Știți cât am dat pe el în Auchan? Ei bine,  25 lei. Nici nu-mi venea să cred, așa că l-am înhățat. Momentan îl combin cu un fond de ten mai deschis, dar vine ea și vara cu bronzul ei și atunci va fi ideal. Dacă aveți un Auchan prin apropiere, sigur știți de prețurile bune, foarte diferite de alte magazine. Fondul de ten îmi place, este  potrivit pentru tenul meu mixt. Nu îi voi face review, are deja mult prea multe în blogosfera și poate chiar multe dintre voi îi știți deja calitățile.

Voi ce ați folosit dintre cele de mai sus și ce părere v-au lăsat? Vă tentează ceva din lista mea?

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena și pe Facebook!

4 thoughts on “Noutăți în teste

Leave a Reply

