Fără categorie · Tips&Tricks

Buzzstore: Campania Persil Gel

DSC_0011Buna fetelor! Eu sunt una dintre cele 500 de buzzerițe ale campaniei pentru detergentul de rufe lichid Persil Gel. Nu mai folosisem niciodată detergent lichid, eram curioasă dacă este la fel de eficient ca cel pudră, așa că m-am înscris pentru testare în acestă campanie derulată de cei de la Buzzstore.

Pachetul primit a conținut următoarele:

– un detergent lichid Persil Gel pentru haine albe de 1.46 l

– 10 mostre de detergent lichid Persil Gel

– 11 broșuri informative

– 11 vouchere de reducere la achiziționarea de Persil Gel din DM

– un prosop alb

Este aproximativ o lună de când folosesc acest detergent, deci pot spune că mi-am făcut o părere. În primul rând trebuie să spun că miroase foarte frumos, nici nu-mi venea să mai pun și balsam în mașina de spălat. Curăță destul de bine, chiar și la temperaturi mai mici. Pentru mine testul a fost cu o cămașă albă care s-a pătat în zona axilelor. Nu pot spune că a ieșit chiar imaculată așa cum aș fi vrut eu, însă diferența este considerabilă.

DSC_0003

DSC_0015

DSC_0012

DSC_0022

DSC_0011

Dacă doriți să participați și voi la următoarele campanii Buzzstore, vă puteți înscrie aici.

4 thoughts on “Buzzstore: Campania Persil Gel

  1. Eu spal cu Persil de foarte multi ani,dar nu am incercat niciodata varianta lichida.Nu cred ca strica sa incerc.
    Multumim pentru review!

Leave a Reply

