Fără categorie

NOTD: Mărțișor

DSC_0084Buna fetelor! M-am tot gândit dacă să postez manichiura asta pe blog, asta pentru că nu eram convinsă că îmi place prea mult. Până la urmă am zis să fiu și eu în rând cu sărbătoarea noastră drăguță Mărțișorul și să vă arăt unghiuțele mele din primele zile de primăvară. Nu mă judecați prea tare, nu sunt un talent înnăscut la nail art și nici nu am instrumentele necesare, doar mă distrez și eu puțin făcându-mi unghiile.🙂

DSC_0086

DSC_0084

 

 

DSC_0076

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe Facebook!

 

4 thoughts on “NOTD: Mărțișor

Leave a Reply

