Fără categorie

Review: Elmiplant pentru ten mixt/cu imperfecțiuni

DSC_0039Bună fetelor!

În primul rând vreau să vă urez să aveți o primăvară frumoasă și plină de bucurii, să vă bucurați de fiecare rază de soare, de culoare și de minunatele flori de primăvară, pe care eu le ador.

815940111_1362259724Sursa foto: aici

În această postare vreau să vă vorbesc despre două produse care mie mi-au plăcut foarte mult și sunt printre cele mai accesibile de la noi. Este vorba despre laptele demachiant hidratant Elmiplant cu extract de gutuie pentru ten normal/mixt și crema hidratantă anti-imperfecțiuni Elmiplant cu arbore de ceai și lemongrass.

DSC_0026

1. Lapte demachiant Elmiplant cu extract de gutuie pentru ten normal/mixt

L-am terminat acum, dar aș reveni oricând la el, deoarece:

– demachiază bine ochii și nu ustură deloc (nu l-am încercat însă cu mascara waterproof)

– miroase frumos, destul de suav

– nu conține parabeni, producătorul spune că este 100% natural

– este ușor fluid, non-gras având în vedere că este adresat și tenului mixt

– pentru curățarea fondului de ten este necesar să vă ștergeți de două ori (eu mă ștergeam doar o dată pentru că folosesc ulterior demachiantului un gel de curățare)

– este foarte ieftin (în jur de 11-12 lei),  îl găsesc adesea la reducere în Auchan, eu am dat vreo 7-8 lei pe el)

2. Crema hidratantă anti-imperfecțiuni Elmiplant cu arbore de ceai și lemongrass (+acid salicilic)

Oricât de mare cititoare de bloguri de beauty sunt eu, despre crema asta nu am citit nicăieri încă. Am zărit-o pe raftul de cosmetice din Cora, mi-a părut interesantă pentru nevoile tenului meu și am luat-o.

Și pe aceasta tocmai am terminat-o ieri, să vă spun părerea mea după aproximativ 2 luni de utilizare:

M-au convins sa o cumpar uleiul din arbore de ceai și acidul salicilic din componența sa. Am momente când tenul meu o ia razna și  mă trezesc cu pustule destul de urâte, dureroase și care lase urme îndelungate pe ten. Chiar dacă pustulele se vindecă în vreo 3 zile (în condițiile în care nu mă ating de ele), urmele care rămân pe ten abia trec în vreo 2-3 luni.

Ce vreau să spun din start este că această cremă nu mi-a vindecat acneea, tot mai am momente cînd îmi apar coșuri (acum o saptămână-două mi se vindeca un coș și apărea altul, în momentul ăsta nu mai am niciunul, dar cine știe mâine, poimâine…).

Mi-a plăcut această cremă pentru că:

– este matifiantă (la vară sigur este foarte potrivită și o voi recumpăra- pe ambalaj scrie că are filtre UVA/UVB, însă nu și în ce proporție, așa că voi folosi un fdt cu factor de protecție mai mare)

– este excelentă ca bază de machiaj

– este hidratantă, nu am avut probleme deloc cu tenul (eu am un ten mixt, dar zona obrajilor nu mi s-a uscat deloc cât am folosit această cremă)

– nu știu dacă să spun că mi-a vindecat mai repede urmele lăsate de coșuri, nu vă așteptați la minuni

– mi-a ținut sub control punctele negre din zona nasului (este non-comedogenică)

– vine ambalată în tub, ceea ce este un mare plus

– are 40 ml și costă în jur de 13-14 lei

– are un miros fresh (datorită lemongrass-ului)

O recomand, este o cremă bună la un preț accesibil, are ingrediente ideale pentru persoanele cu un ten problematic, acneic, cu imperfecțiuni sau gras. Asemenea demachiantului de mai sus, nu conține parabeni, parafină sau coloranți, iar producătorul spune că este 100% naturală. Cum am mai spus, nu vă așteptați la minuni pe fața voastră după folosirea acestei creme, dar acordați-i o șansă.

DSC_0025Acum folosesc laptele demachiant Elmiplant cu extract de bumbac pentru ten uscat/sensibil deși tenul meu este mixt. Știu că este important să folosim produse potrivite tipului nostru de ten, dar nu m-am putut abține mirosului delicat al acestui demachiant, iar eu oricum mă spăl pe față după folosirea lui, așa că nu mă pot văita că îmi rămâne tenul prea gras. Curăță la fel ca cel pentru ten normal/mixt, diferența constă în faptul că cel pentru ten uscat/sensibil este mai gras.

Voi ați folosit acest demachiant? De crema anti-imperfecțiuni ați auzit?

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe facebook!

4 thoughts on “Review: Elmiplant pentru ten mixt/cu imperfecțiuni

  1. Si eu am un ten mixt spre gras chiar.Am sa cumpar crema asta pentru ca imi face cu ochiul.
    Cat despre demachiat,folosesc doar lotiunea micelara de la Garnier,am deja 3 sticle consumate LOL :)))
    Si pe fata ma spal cu gelul-crema cu bumbac de la elmiplant.E din aceeasi gama cu ala roz din poza haha🙂 E FOARTE bun pentru ca imi curata ultimele urme de machiaj si lasa si fata moale asa..nici uscata,nici grasa🙂

    1. Si eu vreau sa incerc lotiunea micelara. La curatare, eu folosesc un gel-crema de la Nivea. Are particule abrazive, curata foarte bine si nu lasa fata uscata.

    1. Eu ma plictisesc relativ repede de cosmetice si ca ceva sa ma faca sa-l/o cumpar a doua oara chiar trebuie sa aiba ceva special. Crema asta sigur o mai cumpar, dar mai la vara.

Leave a Reply

