Nails

NOTD: flormar N009

DSC_0025 (2)Buna fetelor! Zilele astea port pe unghii o nuanță de mov  pe care vreau să v-o arăt și vouă în caz că vă place această culoare la fel de mult ca și mie. Este un lac de la flormar din gama super neon colors. Dacă mă întrebați pe mine, nuanța nu este nicidecum neon, poate doar un mov ceva mai închis, dar în niciun caz strident, așa cum îmi imaginez eu o culoare neon.

Nu mai avusesem demult o ojă de la flormar, mă și mir că nu m-au tentat deși trec destul de des pe lângă standurile lor. Chiar îmi aduc aminte că ultimele oje luate de la ei au fost un grej superb pe care l-am purtat mult-mult până m-am plictisit de el și un negru din care mai am și acum și care se prezintă destul de bine, având în vedere că e  desfăcut de cel puțin doi ani.

”Pofta” de o ojă flormar mi-a venit după ce am văzut o postare a Adinei, de la frommegwithlove.blogspot.ro și chiar în aceeași zi m-am oprit să-mi iau un lac de la stand-ul flormar.

Îmi doream o nuanță mult mai deschisa de mov, mai de primăvară, dar singura pe care o aveau era mată (nu-mi plac deloc ojele mate). M-am mulțumit și cu ceva mai închis momentan, dar nu renunț la acest movuliu superb, pe care vreau neapărat să-l am:

2 Si oja mea flormar pe care am ”asortat-o” cu niște zambile mov:

DSC_0040

DSC_0030 (2)

DSC_0032 (2)

DSC_0034

DSC_0023 (2)

DSC_0036 (2)

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena-fii mai frumoasa și pe facebook!

7 thoughts on “NOTD: flormar N009

Leave a Reply

