Reviews

Noutăți cosmetice în Carrefour

UntitledIeri, în timp ce navigam pe net, am aflat întâmplător că lanțul de hypermarketuri Carrefour comercializează în exclusivitate cosmetice sub brandul Les Cosmetiques Design Paris.

Conform site-ului oficial Carrefour, Les Cosmetiques Design Paris reunește sub un singur brand mai multe game de produse: produse pentru îngrijirea tenului, produse pentru igienă și îngrijire corporală, produse pentru îngrijirea părului, produse bio.”

Există 3 game:

Hydra Science – pentru îngrijirea tenului

Kera Science Professional – pentru îngrijirea părului

Nectar of Nature – îngrijire personală completă

Untitled

Am răsfoit puțin catalogul cu produse și am fost uimită de prețurile bune pe care le au. Apoi am văzut că oferta este valabilă doar în perioada 20.02.2014- 08.03.2014. Mă gândesc totuși că nu pot fi cu mult mai scumpe nici după această perioadă.

Nu am auzit până acum de acest brand și aceste game, dar par interesante. În orice caz m-au făcut curioasă și ceva, ceva trebuie să încerc.

Voi ați auzit de aceste produse? Va tentează?

Mai jos, este link-ul către catalogul cu produse:

Catalog produse Les Cosmetiques Design Paris

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe facebook!

3 thoughts on “Noutăți cosmetice în Carrefour

  1. Am auzit de ele, numele imi suna cumva cunoscut, dar habar nu am de unde…
    Acum o sa rasfoiesc si eu catalogul, sunt tare curioasa ce produse imi fac cu ochiul!🙂

  2. Mi-am luat eu un balsam Kera,e asa si asa…lasa parul moale,miroase frumos..Nimic de reprosat.Nu e wow,dar nici de aruncat.

Leave a Reply

