Reviews

MiniReview-Recomandare: Crema de mâini Dulgon

cddBuna fetelor! Astăzi revin cu o recomandare a unei creme de mâini, care chiar m-a surprins în mod plăcut. Vă spuneam în ultima postare că nu am prejudecăți legate de prețul  produselor cosmetice pe care mi le cumpăr. Așa a fost și cu crema aceasta, se numește Dulgon și am cumpărat-o din Cora, atunci când chiar voiam să mai încerc și altceva decât clasicele Nivea, Dove, Farmec. Mie mi se pare că în Cora nu există o gamă prea mare de creme de mâni, așa că am întins mâna spre Dulgon, în urma unei amintiri (am avut odată o mostră de cremă Dulgon primită la cumpărarea dizolvantului Oversa și știam că mi-a plăcut).

Ei bine, așa a fost și cu această cremă de mâini Dulgon cu mușețel. Este printre puținele creme de mâini pe care le termin până la ultima picătură.

– se absoarbe foarte repede în piele (caracteristică la care eu țin foarte mult când vine vorba de creme de mâini)

– hidratează destul de bine (am avut mâini catifelate toată iarna)

– miroase frumos, a mușețel, dar nu este un parfum pregnant

– are un preț accesibil (în jur de 7-8 lei)

– te ține minim 3 luni la o utilizare zilnică (depinde însă de câte ori pe zi)

– este produsă în Germania (dacă asta are vreo importanță pentru voi)

Pe scurt, o recomand, mai ales dacă sunteți în pană de idei și vreți să mai încercați și altceva, dar și la un preț accesibil.

Am aflat ulterior că se găsesc mai multe produse Dulgon printre care geluri de duș, șampoane, sare de baie etc., toate destul de apreciate și la prețuri bune. Eu trebuie să recunosc că doar de crema de mâini știu, dar o să mă uit mai atent pe rafturi data viitoare.

DSC_0034

DSC_0036

DSC_0038

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena-fii mai frumoasa și pe Facebook!

Leave a Reply

