Nails

NOTD: Bulinuțe!

DSC_0081Buna fetelor! În ultima vreme nu prea am mai avut timp si energie sa scriu pe blog. Sesiunea asta m-a cam secătuit, inclusiv de inspirație. Am avut de facut patru lucrari, destul de ample, încât daca le-aș putea pune cap la cap, aș avea și dezertația gata…Nici acum nu pot spune că am foarte mult timp, dar cum unghiile mi le fac tot timpul, m-am gândit să vă arăt ce mai am eu pe unghiuțe zilele astea.

Când m-am apucat, în capul meu era cu totul altă manichiură, dar cum nu mi-a ieșit, am rămas la clasicele bulinuțe.

Am folosit lacul de unghii de la Kallos primul strat, apoi două straturi de Revoline, bulinuțe cu oja albă din setul French Manicure de la KillyS, apoi încă un strat de lac transparent Kallos (care e base/topcoat).

Mi-am luat oja de la Revoline pentru că e foarte mică (și foarte ieftină- 1 leu) și știam că nu am de gând să o folosesc la mai mult de două manichiuri. De obicei nu am prejudecăți legate de prețul produselor cosmetice, dar oja asta chiar lasă de dorit. E foarte groasă, arată ca o vopsea (și miroase la fel), se întinde foarte greu. De rezistență nu stiu ce să zic pentru că mai am un strat de lac pe deasupra ei, plus că de vreo două săptămâni folosesc mănuși de cauciuc când spăl vasele, iar manichiurile mele rezistă considerabil mai mult. Poate părea puțin dificil și e posibil chiar să spargeți vreun pahar, dar manichiura rezistă!😀

Nu sunt eu cea mai îndemânatică sau talentată când vine vorba de făcutul unghiilor, dar cu oja asta chiar mi-a fost imposibil să o fac să arate normal și frumos. Pe alocuri se vede că m-am cam întins, dar na…

DSC_0081

DSC_0068

DSC_0058

DSC_0075

DSC_0062

DSC_0064

Fotografiile sunt făcute în diferite lumini, cu blitz sau fără. Cel mai bine exprimă realitatea prima fotografie, însă diferențele nu sunt mari nici în celelalte.

Nu am avut un instrument special pentru făcut buline, am folosit vârful unei agrafe de păr (hairpin) și m-am inspirat din videoclipul de mai jos:

6 thoughts on “NOTD: Bulinuțe!

  1. Off, eu abia acum vad postarea asta. Imi place mult cum ai schimbat blogul, arata mult mai bine acum.

    Mie imi plac mult unghiutele, arata chiar frumos. nu am mai auzit de ojele Revoline pana acum, dar nici nu vreau sa aud daca zici ca nu sunt bune :)))

    Ce funny e faza cu manusile de cauciuc. Eu cred ca as uita sa le folosesc, chiar daca mi-as propune :)))

    1. Ma bucur ca-ti place interfata blogului. Demult voiam sa schimb, dar WordPress nu ofera prea multe alternative pentru blogurile de beauty. Si mie imi place asa, mai simplu

      Ojele Revoline se gasesc la magazinele de cosmetice de la metrouri, costa 1 leu, dar mie mi se par destul de proaste. Am trei, pe care le-am luat doar pentru culoare, cred ca nu o sa mai fac asta, oricat de mult m-ar atrage.

      In ceea ce priveste manusile, sa stii ca e amuzant (mai ales ca ale mele sunt cu vreo 2 numere mai mari), dar chiar fac treaba buna. Dincolo de faptul ca oja rezista mai mult, cel mai important e ca protejeaza pielea de chimicalele din detergentul de vase, care usuca destul;de rau.

Leave a Reply

