Tips&Tricks

Campania Buzzstore- Coccolino

hyhfhvuCampania Coccolino derulată de cei de la Buzzstore se încheie mâine. V-am spus în această postare din decembrie că am fost aleasă să fiu buzzer Coccolino și să testez cele două balsamuri, care au apărut ca ediție de Crăciun, adică cel cu flori de tiare și fructe roșii și cel cu orhidee violetă și afine.

Ambele mi-au plăcut la fel de mult cum miros și cât de pufoase lasă hainele, însă recunosc că pe mine m-a impresionat ceva mai tare cel cu flori de tiare și fructe roșii. Când am primit cele două sticle de Coccolino, acasă mai aveam un Coccolino cu miros de portocale, care de asemenea miroase bine și lasă hainele moi, dar cele două testate acum înmiresmează toată casa când scoți rufele din mașina de spălat și chiar se menține mai mult mirosul în haine.

Am mai observat ceva și vreau să vă dau și vouă pontul. Dacă vă doriți să vă păstrați mult timp mirosul de balsam în vreun articol de îmbrăcăminte, fie îl spălați de mână si apoi îl clătiți în apă cu balsam la ultima clătire, fie îl spălați în mașină, dar apoi îl mai clătiți o dată în apă cu balsam. Se pare că se menține mai mult mirosul față de atunci când adaugi balsamul în compartimentul special din mașina de spălat, dar evident nu poate fi o soluție pentru toate hainele. Eu am procedat așa cu un fular și mirosea și după trei săptămâni la fel de bine, ba chiar și acum la o lună se mai simte mirosul de Coccolino. Deci va recomand să vă răsfățați căciulile, fularele sau eșarfele în Coccolino și sigur cele răsfățate mai mult vă veți simți chiar voi.

DSC_1501

Aceasta este părerea mea sinceră despre cele două balsamuri Coccolino și le mulțumesc celor de la Buzzstore că mi-au dat ocazia să le încerc. Dacă vreți să deveniți și voi buzzeri în următoarele campanii, vă puteți înscrie pe www.buzzstore.ro

Leave a Reply

