Reviews

Ceva mai roșcată- Garnier Color Naturals 7.40

pizap.com13880062414671Buna, fetelor! Nu aveam de gând să fac postarea asta, dar până la urmă am scris gândindu-mă că cele mai multe dintre voi ați ajuns pe blogul meu căutând review-uri la vopseaua de păr. Și cum aveam și pozele, n-am mai stat pe gânduri.

Mă bătea de ceva vreme gândul să mă fac din nou roșcată, așa că de Sărbătorile astea m-am pus pe treaba. Acasă, cu ajutorul mamei mele. Nu știam ce o să-mi iasă, având în vedere că eu aveam un ciocolatiu în păr, iar rădăcinile șaten inchis. Cel mai frică îmi era că o să-mi iasă rădăcinile mai deschise- portocalii și restul părului altă nuanță. Am avut noroc, nu s-a întâmplat asta. Așa cum a fost la coafor acum câțiva ani și când am mai dat și o grămadă de bani.

Bineînțeles că nuanța nu este la fel ca pe cutie (nici nu mă așteptam), dar este o nuanță care îmi place. Probabil că vă va ieși ca pe cutie dacă sunteți blonde până la castaniu. Eu sunt șatenă închis și mi-a ieșit un cupru-arămiu ceva mai închis, dar o culoare plăcută. Oricum, Garnier are printre puținele  vopsele din comerț care deschid părul cu până la câteva nuanțe.

Am folosit două cutii cu Garnier Color Naturals 7.40- cupru pasional.

res_0affc236b459e337eca8fb192a4902c0

Cam așa era părul meu înainte:

Exterior și soare:

DSC_0955Interior:

1452515_3653955402851_1349079445_n

După VOPSIRE:

Exterior:

DSCF5532

DSCF5530

DSC_1543

Nuanța se vede diferit în funcție de lumină, dacă e soare sau nu, iar în interior este ceva mai închis. Părul meu poate părea dezordonat, dar așa e părul creț/ondulat. Și nu mă pieptăn, căci se strică buclele😛

Alte încercări d-ale mele de colorare a părului acasă:

https://elenastefanoiu.wordpress.com/2013/07/08/review-garnier-color-naturals-cupru-magnetic/

https://elenastefanoiu.wordpress.com/2012/07/07/m-am-vopsit/

https://elenastefanoiu.wordpress.com/2013/02/19/m-am-vopsit-din-nou-experiment-pe-parul-meu/

UPDATE 25 iunie 2014

M-am gândit sa revin cu un update la această postare pentru ca din decembrie 2013 m-am vopsit numai cu aceasta nuanță, iar rezultatele sunt din ce în ce mai îmbucurătoare pentru mine. Dacă dățile trecute mi-am vopsit doar rădăcinile și parcă nu a fost un efect chiar wow, de data asta m-am vopsit tot părul și îmi place la nebunie rezultatul. Iubesc această vopsea pentru că deschide părul natural închis la culoare, iar nuanța este destul de uniformă. Singurul dezavantaj este acela că iese la fiecare spălat, chiar dacă folosesc un șampon special pentru părul vopsit și o grămadă de măști, uleiuri și tratamente. Pozele de mai jos sunt făcute la vreo două săptămâni de la vopsire, deci deja mă spălasem de vreo patru ori. Imediat după vopsire, culoarea este și mai intensă.

Am folosit două cutii, cantitate care este înghițită rapid de părul meu creț și poros spre vârfuri, așa că data viitoare am de gând să-mi umezesc ușor părul înainte de vopsire (sper să nu fac vreo năzbâtie).

DSC_0584 - Copy

DSC_0649 - Copy

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe facebook!

14 thoughts on “Ceva mai roșcată- Garnier Color Naturals 7.40

    1. In niciun caz nu iti va ajunge una. Eu imi iau una doar pentru radacini. Ultima oara am folosit doua si parca ar mai fi fost nevoie. Parul meu e cret poros si a absorbit repede vopseaua mai ales pe varfuri. Data viitoare cred ca il umezesc putin inainte de vopsire. Iese o culoare foarte frumoasa cu aceasta vopsea, dar din pacate curge destul de repede la spalat😦

  1. superba culoarea, tocmai pentru ca pare naturala! oscilam intre asta si garnier color sensational 6.46 dar cu siguranta am s-o incerc pe asta. intotdeaua am iubit parul roscat, ca al irlandezelor roscate natural, dar nu reuseam sa mai gasesc ceva potrivit de cand vopseaua mea preferata a disparut de pe piata (londa color naturals “artar de toamna”). voi fi roscata din nou, me happy! :))))))

  2. Ma bucur atat de mult ca am gasit postarea ta!!Acum 2 luni am folosit vopseaua de par garnier color naturals -cupru incantator,dar am fost foarte dezamagita de culoarea obtinuta(a iesit mult mai inchis decat este pe cutie,eu dorind sa-mi deschid culoarea parului).Culoarea obtinuta de tine mi-a dat un impuls sa folosesc cupru pasional.Sunt nerabdatoare sa vad ce o sa iasa . Multumesc🙂

    1. Buna, Monica! Ma bucur mult ca experienta mea ti-a fost de ajutor. Nu m-am vopsit eu atat de mult la viata mea, dar la o concluzie am ajuns: vopseaua din comert iese mult mai inchisa pe par decat este pe cutie. Nuantele de saten, cel putin, pe parul meu ies aproape mereu brunet. Asa ca sfatul meu este intotdeauna sa alegeti nuante deschise daca vreti castaniu sau saten deschis.

Leave a Reply

