Nails

NOTD: Snow&Glitter

DSCF5499  Bună, fetelor! N-am mai făcut demult o postare de tip NOTD, deși este printre preferatele mele, așa că vă arăt ce am eu pe unghii zilele astea. Este o manichiură destul de simplă, dar în ton cu Sărbătorile. Mă duce cu gândul la zăpadă, care lipsește cu desăvârșire în zona unde sunt eu acum, dar are ceva și din strălucirea perioadei de iarnă.

Am folosit o bază tratament de la Farmec, o ojă albă (din setul French Manicure de la KillyS – Thanks, girls!) și un lac cu sclipici Colleen (foarte ieftin și destul de bun, a costat vreo 4-5 lei).

La petrecerea de Craciun de la serviciu am avut o ojă roșie pe deasupra căreia am dat cu același lac cu sclipici. Arăta bine și aceea, poate doar puțin mai kitschos, dar pe unghii tăiate scurt cred că e ok.

Sper să vă placă! Sărbători fericite în continuare!

DSCF5503

DSCF5499

DSCF5506

DSCF5505

DSCF5495Și acum și ceva mai personal, dar sunt prea bucuroasă ca să mă pot abține, plus că mie mi se pare drăguț să citesc pe alte bloguri despre astfel de lucruri. Am fost cerută în căsătorie în timp ce purtam această manichiură, așa că pentru mine chiar a devenit specială și de neuitat🙂

DSC_1522

DSC_1529

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena- fii mai frumoasă și pe facebook!

11 thoughts on “NOTD: Snow&Glitter

Leave a Reply

