Tips&Tricks

Sărbători parfumate de Coccolino

DSC_1512Bună tuturor și Sărbători Fericite alături de cei dragi! Zilele trecute, chiar în timp ce făceam curățenie și băgam rufe la mașină, am primit un colet de la curier. Mă tot întrebam ce să fie, ce să fie…și până la urmă am aflat că sunt buzzer Coccolino Christmas Edition. Eu sunt fană balsam de rufe, m-am interesat chiar cum să fac unele home-made. Nu știu dacă îmi va ieși, dar până atunci mă bucur de noile Coccolino.

Am desfacut coletul de la Buzzstore și am găsit:

– Coccolino Flori de Tiare și  Fructe Rosii

– Coccolino Orhidee Violetă și Afine

– Un ursulet Coccolino de pluș

– Un pliant cu instructiuni

– Un calendar Cocolino cu o crenguță de brad

DSC_1492

DSC_1496

DSC_1499

DSC_1512

DSC_1501

Câteva dintre hainele mele deja s-au bucurat de Coccolino cu flori de tiare si fructe roșii. Vreau sa va spun că mirosul este senzațional. În toată casa s-a întins parfumul. Coccolino spune că  ediția de Craciun este cea mai parfumată dintre toate de până acum. Eu mai am acasă Coccolino cu miros de portocale și într-adevăr cel primit acum este mult mai parfumat.

Fularul meu verde s-a bucurat de asemenea de Coccolino Christmas Edition si miroase la fel de frumos ca acum 5 zile când l-am spălat.

DSCF5533

DSCF5526

DSCF5522

DSCF5528

Dacă vreți să testați diferite produse și să deveniți și voi buzzeri în campaniile Buzzstore, vă puteți înscrie pe www.buzzstore.ro

Îți place postarea? Like Selena- fii mai frumoasă și pe Facebook!

3 thoughts on “Sărbători parfumate de Coccolino

  1. Am folosit balsamurile coccolino si sunt foarte incantata de ele, hainutele mele parca au prins viata. Acum sunt mult mai catifelate iar mirosul balsamului persista mai mult decat a celorlalta balsamuri.

Leave a Reply

