Health

Mască cu aspirină împotriva acneei

grogogoproBuna fetelor! Am citit acum vreo două zile pe blogul Federovei despre masca cu aspirină pentru tenul acneic sau gras. Mi s-a parut interesant de încercat, așa că astăzi am fost la farmacie și mi-am luat aspirină și vitamina A uleioasă (fiecare a costat 2,5 lei, abia îmi venea să cred, mă așteptam să plătesc vreo 15 lei ptr. amândouă).

Nu m-am putut abține să nu las și amprenta mea asupra acestei măști, însă baza e ce-am citit pe blogul Federovei. Rețeta ei este aceasta: 3 aspirine, 2 lingurițe apă minerală, 2 picături vitamina A uleioasă, 2 lingurițe miere

DSC_0020

Cum am pus eu:

–  3 aspirine

– 1 linguriță miere

– 5 picături vitamina A uleioasă

1 linguriță apă/lamâie/lapte/orice suc de fructe

Am pus mai puțină miere, mi s-a părut suficient o linguriță plină, și mai multă vitamina A (nu știu dacă am făcut bine, dar 2 picături mi s-au părut mult prea puțin, parcă rămăseseră pe linguriță). Cu laptele am explicat mai sus, data viitoare cred că o să-mi chinui planta de aloe vera și pun puțin suc din ea. La fel, 2 lingurițe de apă/lapte e cam mult după părerea mea, masca devine prea apoasă. Eu am pus o singură linguriță și parcă a început să-mi curga de pe față la un moment dat.

De data asta, aspirina am zdrobit-o cu lingurița și a rămas cam mare. Fapt ce poate fi avantajos petru că face și puțin scrub când o întinzi. Pe de altă parte, lasă senzația că nu mai acționează la fel de eficient asupra pielii, așa că data viitoare o să o las să se dizolve singură în apa/suc aloe vera etc..

M-am demachiat și am spălat fața cu un gel de curățare, apoi am aplicat masca pe care am lăsat-o 15- 20 minute. Am curățat fața cu apă călduță și m-am dat cu cremă hidratantă. Ultimul pas este absolut necesar  indiferent de ten uscat/gras, deoarece altfel se usucă prea tare fața. Masca aceasta se aplică o dată pe săptămână, mai des de atât tenul poate deveni sensibil.

Am mai citit câte ceva despre efectele aspirinei asupra tenului și am aflat că datorită conținutului de acid acetilsalicilic , reduce inflamațiile, închide porii, combate acneea și calmează iritațiile tenului.

Pentru persoanele cu ten uscat, la această mască se adaugă mai multă miere.

Atenție dacă sunteți alergice la acid acetilsalicilic!

Dacă ți-a plăcut postarea, urmărește Selena (Fii mai frumoasă) și pe Facebook!

5 thoughts on “Mască cu aspirină împotriva acneei

  1. Inresant articol,

    Parerea mea e sa NU folositi acele tratamente antiacneice scumpe, care contin chimicale.

    Sigur cel mai bun remediu ca sa scapi de cosuri, acnee si puncte negre e o curatare pe o perioada lunga a tenului cu produse naturale.

    Nu te astepta sa iti dispara a doua zi cosurile, dar in timp dupa ce foloseste produsele naturale impotriva cosurilor tenul tau o sa devina foarte curat si fara urme de cosuri.

    S-a demonstrat si dovedit ca cele mai bune produse naturale impotriva cosurilor sunt produsele pe baza ulei de arbore de ceai (tea tree).

    O cunostinta mi-a adus din Australia produsele pe baza de ulei 100% pur din arbore de ceai de la Thursday Plantation si nu mi-a venit sa cred cat de eficente sunt impotriva acneei.

    Am citit de produsele de la Thursday Plantation intr-o revista ca au luat premiul pentru cel mai eficent tratament de cosuri din Asia.

    1. Confirm ca uleiul din arbore de ceai este eficient ptr cosuri. Le usuca mult mai repede, insa trebuie aplicat strict pe cosuri. Poate fi iritant ptr tenurile sensibile.

Leave a Reply

