Reviews

5 Produse pe care nu le mai cumpăr

imagesNu fac de obicei astfel de postări, pentru că fiecare produs poate reacționa diferit pe fiecare persoană în parte. Ceva ce mie nu mi-a placut poate vouă vă priește. Totuși, aș vrea să vă arăt câteva dintre produsele pe care eu le-am încercat în ultima vreme și care m-au cam dezamăgit și nu cred că nu le-aș mai cumpăra vreodată.

Ordinea este pur și simplu aleatorie, nu este vreun top sau ceva de genul ăsta.

2683314Ei bine, cât sunt eu de fană produse Balea și hotărâtă să încerc toate deodorantele din această gamă, iată că am găsit unul care m-a cam dezamăgit. Este vorba de Balea Fresh Lime Deospray, care chiar mă gândeam că o să aibă un miros fresh atunci când l-am cumpărat. Însă este destul de puternic, mă apucă tusea după ce-l folosesc. Este destul de sufocant și trebuie să aerisesc după ce mă dau cu el. La capitolul protecție n-am ce să-i reproșez, însă din cauza mirosului, sigur nu-l voi mai cumpăra.

DSC_0223Acum ceva timp mi-am cumpărat keratina lichidă de la BYPHASSE pentru părul uscat. Eram destul de enutuziasmată și chiar mă gândeam că va fi foarte eficientă pentru părul meu ondulat cu vârfuri destul de uscate. A fost însă o dezamăgire, deoarece nu am simțit absolut nicio diferență pe păr. Cel puțin nu mai mult decât descurcare. A costat vreo 22 lei când am cumpărat-o eu. Recunosc că am achiziționat acest produs ca o variantă ceva mai ieftină a keratinei lichide Anian, pe care sper să o încerc în curând, când mai termin din ”tratamentele uleioase” folosite în ultima vreme.

DSC_0212Gelul de duș Citrus Burst de la Avon nu pot spune că a fost chiar dezamăgirea vieții, l-am cumpărat doar ca să-mi rotunjesc suma la o comandă, însă am încercat geluri de duș de la Balea sau Cien, mai ieftine și mult mai bune. Îmi place mult mirosul acestui gel de duș, dar cam atât. Parcă nu se întinde deloc pe piele și nici prea hidratant nu mi se pare.

DSC_0214Vreau, nu vreau, o să continui tot cu un produs Avon. Este vorba de Mascara Super Drama. Stau acum și mă gândesc de ce am cumpărat-o eu oare? Dacă tot voiam ceva Avon, mai bine luam Super Shock, pe care l-am mai avut prin liceu și știam sigur că mi-a plăcut. Super Drama nu are nimic special, abia se vede că sunt dată cu mascara când o folosesc și doar ce mă enervez. Cred că o să o folosesc doar când mă duc la cumpărături, ca să nu zic că am dat banii degeaba. Am totuși speranța că se va mai usca și va deveni puțin mai eficientă…A costat 19 lei când am cumpărat-o eu.

masca-de-par-kallos-latteProbabil că o să fiu blamată că nu apreciez acest produs, însă pe mine chiar nu m-a impresionat masca Latte de la Kallos. Sau mai degrabă, părul meu nu s-a lăsat impresionat. Este într-adevăr foarte ieftină și miroase foarte bine, însă la mine nu a acționat ca mai mult decât un descurcător de păr. Nu am un păr degradat, doar că se usucă destul de repede la vârfuri și din această cauză are tendința să se despice mai repede. Și bineînțeles să mă împiedice pe mine să-mi crească părul mai repede și să apelez mai des la foarfecă. Momentan o mai folosesc pe post de balsam, dacă o las mai mult de 2-3 min în păr mi-l face mult prea moale și nu se mai așază deloc buclele. ”Moliciunea” aceasta poate fi văzută ca un dezavantaj de crețe, însă poate fi un avantaj pentru fetele cu părul drept și uscat. Vârfurile însă, tot mi se usucă la o zi după folosirea măștii.

Voi ce produse n-ați mai cumpăra niciodată?

Dacă v-a plăcut această postare, urmăriți Selena (Fii mai frumoasă) și pe facebook !

6 thoughts on “5 Produse pe care nu le mai cumpăr

  1. Masca pt par Kallos Placenta… O dezamagire totala. Am folosit-o acum vreo 4 ani si n-am mai avut curaj sa o incerc. Mi-a facut parul matura. O luna n-am mputut sa-l ondulez, nici sa-l indrept si nici macar onduleul lui natural nu-l mai avea. A fost o luna de groaza!!

  2. I don’t know whether you speak English:) But I read a little Romanian. And I agree about Byphasse elixir, I used half and didn’t understood whether it does anything.

    1. Hi, Anastasi! It seems to me that Byphasse Elixir is only water. The problem is that it is water with alcohol, not too good for our hair. Actually, not good at all :((
      Thanks for reading my blog!

      1. Not at all. I can tell that this elixir didn’t make any harm to my hair but for 22 lei I expected at least something good. I think even Gliss sprays for 10 lei are much better and at least make hair soft and detangle it.

Leave a Reply

