Tips&Tricks

Hairlooks: Blondă, Roșcată sau Șatenă?

pizap.com13795840142491Cred ca majoritatea dintre voi a ajuns măcar o dată într-un program prin care poți vedea cum îți stă cu diverse coafuri.  Acum ceva timp eu am gasit unul prin care îți puteai face inclusiv câteva modificări la nivelul culorii ochilor, lungimii genelor etc.. Îmi pare rău că nu am făcut postarea atunci, pentru că pur și simplu mi s-a șters din memorie numele site-ului respectiv.

Eu de ani buni îmi doresc o modificare a culorii părului, fiind șatenă (inchis, spre brunet). Mulți ani am visat la roșcat- arămiu. Am fost așa acum vreo doi ani, apoi am revenit la culoarea mea naturală, iar acum sunt un șaten-roșcat. Am ochii verzi și tenul deschis și mi se pare că o culoare mai deschisă a părului îmi evidențiază mai frumos trăsăturile.

În coaforul virtual în care am experimentat diverse nuanțe și coafuri, m-am jucat cu multe culori, dar le-am ales pe cele care mi-au plăcut cel mai mult.  Cu vopsea din comerț și făcându-mă singură acasă, îmi dau seama că nu mi-ar ieși niciodată. Plus că mă gândesc cât de greu se întreține o culoare deschisă, având în vedere că rădăcinile vor crește mereu închise. Dar poate odată și odată îmi fac curaj și fac pasul spre ceea ce-mi doresc.

Sunt curioasă dacă voi, cele care citiți, ați făcut vreodată vreo schimbare majoră în ceea ce privește părul, dacă vă pare rău sau din contră vi se pare că așa trebuia să arătați dintotdeauna?

Așa arată părul meu natural (doar varfurile mai erau vopsite):

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Și look-urile pe care le-am experimentat virtual (de la blond-auriu la șaten închis):

1

2Cu imaginea nr 2 m-am jucat cel mai mult. Totuși, nu mă văd atât de blondă😀

3Nr 3 este preferata mea.

4Tot cu părul ondulat parcă îmi stă mai bine, nu-i așa?

57

8

Am fost și brunetă închis la un moment dat, dar nu cred că m-aș mai vopsi vreodată așa.

Stiu că multe dintre voi consideră că nuanța părului care se potrivește cel mai bine unei persoane este cea naturală, însă eu am mereu în cap trei prezentatoare de știri, care sunt brunete natural, și pe care nu le-aș mai vedea vreodată altfel decât blonde. Așa cum le și stă foarte bine. Este vorba despre:

ANDREEA ESCA:

RTEmagicC_andreea_esca_1995.jpgAndreea-Esca

 

 

 

 

 

 

 

Monica DASCALU

img_articol413monica-dascalu-1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amalia ENACHE

5CC1K2973_resize

6 thoughts on “Hairlooks: Blondă, Roșcată sau Șatenă?

  1. Si mie imi place 3! Eu am acum parul ca in poza 5, dar nu stiu daca la urmatoarul vopsit as vrea sa mi-l deschid mai mult. Oricum, suvitele blonde sunt cea mai buna varianta. Practic, vopsesti o portiune mai mica din par si schimbarea e subtila. Totusi, parul meu care a fost decolorat si-a schimbat textura. Sfatul meu e sa apelezi la un profesionist daca vrei o schimbare radicala.

    1. Si eu ma gandesc tot mai serios la suvite. Parca mi-ai ghicit gandurile. Probabil ca voi face si marea schimbare la un momentdat. Mai pot astepta.🙂

  2. e interesanta chiar si 4, oricum cred ca e important sa alegi culoarea, dupa poti sa-l indrepti sau sa-l pastrezi bucle🙂

Leave a Reply

