Fără categorie · Reviews

Cumpăraturi de septembrie

DSC_0208În ultimele două săptămâni nu prea am ieșit fără ceva cosmeticale din hypermarket-uri, dacă am ajuns pe acolo (plus o comandă mică la Avon). Dar mi-am luat lucruri absolut utile și doar pentru că mi se terminaseră cele dinainte😛.

Am început deja să folosesc o parte dintre ele și sunt destul de mulțumită. Abia aștept să le încerc și pe celelalte și să povestesc despre ele.

DSC_0208

Am împărțit produsele în două imagini, pentru că nu am cumpărat toate produsele odată. În cea de mai sus avem următoarele:

Gel igienă intimă Avon– 9 lei. Încă nu l-am început pentru că mai am din cel de la Online. De vreun an de zile prefer să-mi achiziționez acest gen de produs. Înainte foloseam gel de dus pentru tot corpul. Aceste geluri au un ph neutru și sunt mult mai delicate cu pielea sensibilă din zona intimă.

– Loțiune tonifiantă cu ardei iute contra căderii părului- Cosmetic Plant – aprox 9 lei. O folosesc de o săptămână și ceva. Simt furnicături la nivelul scalpului, deci pune sângele în circulație. Sper să-mi mai regenereze părul cât de cât și să-l facă să crească mai repede, chiar dacă poate nu va opri din căderea lui.

Gel pentru curățarea feței Hydra Clear de la Dr Soleil– pentru tenul mixt și gras– aprox 8-9 lei. O să vă vorbesc și despre el în curând.

Garnier Moisture Match pentru ten mixt spre grasreview AICI.

Ulei de păr leave-in cu ulei de Argan de la Avon 16 lei (am dat eu, dar pretul difera de la catalog la catalog). Am citit atâtea lucruri bune despre acest ulei, încât am zis că trebuie să mi-l iau și eu până la urmă, deși eram destul de sceptică. Ce pot spune până acum e că îmi place foarte mult! O să-i fac și un review după mai multe utilizări, deși e plină blogosfera. Totuși, nu cred că mai strică o părere în plus.

Gel de dus Avon-Citrus– 6 lei. L-am luat doar pentru a rotunji suma la comandă, dar îmi place cum miroase. Pe mine mă atrage tot ce are miros de citrice. Nu l-am început încă, mai am de terminat din Balea cu diverse arome.

Mascara Super Drama Avon– 19 lei. Încă nu mi-am făcut o părere, l-am folosit de vreo două ori, dar deocamdată nu mi se pare cine știe ce. Aștept să se mai usuce puțin.

DSC_0206 (2)

Balsam de buze Hymalaya Herbals cu unt de cacao– aprox 7 lei- miroase frumos, dar nu pot spune mare lucru despre gradul de hidratare- nu prea imi place senzația pe care o lasă pe buze. Nu e cremos și cam lipicios. Nu știu dacă l-aș mai cumpăra a doua oară. Preferatul meu rămâne Nivea cu miros de cireșe- este hidratant și lasă un luciu frumos buzelor.

Creion pentru sprâncene Essence- 04 Blonde– 9 lei. Nu sunt blondă, ci am un șaten- arămiu în păr, dar întotdeauna creioanele/fardurile maro pe care le-am avut mi s-a părut că-mi închid prea mult sprâncenele. Am vrut să văd cum arată acest creion pentru blonde și sunt destul de mulțumită. Îmi face sprâncenele să arate natural și nu este deloc prea deschis.

Bază complex fortifiant Farmec pentru unghii aprox 7 lei. De vreo săptămână și ceva mi-am tăiat unghiile scurt-scurt (ceea ce nu fac de obicei) și le aplic doar această bază în două straturi- arată ca un lac ușor lăptos ca și culoare. Am zis că am nevoie de o regenerare, mai ales că am vreo două unghiuțe care se exfoliază destul de urât. Înainte de a aplica această bază îmi țin degetele înmuiate într-o lămâie tăiată pe jumătate pentru câteva minute. Sper să se vadă o diferență pe unghiuțele mele.

– Șampon Syoss Oleo Intense 15 lei. Tot ce-mi doresc de la acest șampon este să nu-mi cadă părul mai rău și să nu mi-l usuce. În rest am eu grijă de păr cu celelalte produse pe care le aplic.

Dacă ți-a plăcut postarea, poți da Like Fii mai frumoasă pe Facebook!

9 thoughts on “Cumpăraturi de septembrie

    1. Dar ce repede ai sesizat lipsa. Cred ca WordPress mi-a jucat o farsa, de a disparut lotiunea. Scrisesem si despre ea. Am rescris acum cateva detalii. Astept sa o folosesc mai mult. Te pup!

      1. Da, mi-a sarit in ochi pentru ca e un brand nou si in ultima perioada imi cade foarte tare parul. Eu mi-am luat o lotiune de fata de la ei si am fost foarte incantata de ea.

      2. Nu sunt chiar atat de noi cei de la Cosmetic Plant, doar ca au investit mai mult in imaginea lor in ultima vreme si cred ca au mai imbunatatit si produsele, Eu ador demachiantul de la ei si am avut si o crema buna de maini.

  1. Si eu vreau de mult uleiasul Avon, dar astept sa il termin pe cel de la CHI, care nu imi place extraordinar de mult, dar de care vreau sa scap 🙂
    Eu vreau sa ii citesc review+ul, ce daca am mai citit altele inainte? Mereu mai aflu ceva nou:)

  2. Buna🙂 Si au em uleiul cu argan de la avon, imi place tare mult, cat si cel pt varfurile deteriorate; gel ul pt igiena intima il am deasemenea, imi place, plus gel de dus, dar al meu e passion, imi place mult mirosul si cum imi simt pielea dupa, moale si parfumata🙂; as vrea sa te intreb despre gelul de curatare a fetei, de la dr. soleil, l-ai folosit? Daca da, cum iti pare? Mi-a atras si mie atentia, l-am gasit pe site-ul celor de la vegis si as vrea sa-l cumpar…Te rog mult sa ne spui cum e🙂 Toate cele bune! Florina

    1. Buna! Imi place gelul de curatare, dar nu pot spune ca este cel mai bun pe care l-am avut. Bine, si pretul este unul mic, vreo 8 lei. Miroase a guma de mestecat pentru copii🙂. Curata destul de bine tenul si foarte important este ca nu-l usuca (este un gel pentru tenul mixt cu imperfectiuni). Nu face deloc spuma. Nu are nimic abraziv in el, desi asa pare, acelea sunt doar niste bule de aer. Imi place foarte mult sistemul de dozare, nu risti sa pui mai mult decat ti-ai dori. Il recomand, eu mi l-as mai cumpara, mai ales daca mi se intampla sa am un buget de criza. Pe acesta l-am luat din Cora.

      1. Multumesc pentru raspuns🙂 Am avut un gel de curatare de la Gerocossen, cu laptisor de matca zic ei, sa stii ca mi-a placut tare mult, chiar o sa-l caut. Desi nu are sistem de dozare ca acela, nu curge decat cand strangi un pic de tub, iese gelul ft ok, asta iarasi mi-a placut. Poate-l incerci candva🙂 Nici el nu are abraziv nimic, parca la Bioten am auzit ca ar avea gel de curatare abraziv, daca nu ma-nsel. Ok, te pup si sa ne tot auzim🙂 Toate cele bune!

Leave a Reply

