Reviews

Review: Garnier Moisture Match- ten mixt spre gras

DSC_0218  În urmă cu câteva săptămâni am câștigat pe blogul Ioanei Dumitrache noua cremă Moisture Match pentru ten mixt spre gras de la Garnier.

Tenul meu este unul mixt, adică am o cantitate mai mare de sebum în zona frunții și a nasului (unde adesea se vede un luciu inestetic), iar în zona obrajilor am un ten normal, nici prea uscat, nici prea gras.

Folosesc Moisture Match de vreo două săptămâni zilnic și aș putea formula ce părere mi-a lăsat până acum, în caz că vă tentează la raft.

Ce spune producătorul:

Moisture Match este o nouă generație de creme hidratante 24H de la Garnier care acționează în sinergie cu pielea dvs și îi oferă o multitudine de beneficii în funcție de nevoile specifice ale tenului.

Hidratare 24H: Elixirul de plante Garnier, bogat în minerale și nutrienți, ajută tenul dvs să se reaprovizioneze cu apă. Crema hidratantă asigură în permanență pielea cu necesarul de apă de care are nevoie.

Beneficii multiple: îmbogățită cu extract de ceai verde detoxifiant, matifiază și uniformizaează tenul dvs și îi oferă o prospețime imediată ce dureaz ă până seara. O cremă cu absorbție rapidă și fără ulei, ce se aplică dimineața și seara pe toată fața pentru o îmbunătățire vizibilă a texturii pielii.

DSC_0217

Ce spun eu:

Am folosit-o de fiecare dată după ce mi-am spălat tenul cu gel de curățare. Ulterior am aplicat crema aceasta, am așteptat câteva minute și am aplicat fondul de ten. Am folosit-o o dată pe zi, pe la prânz când ies eu din casă.

Ce îmi place la Moisture Match- varianta verde este faptul că intră destul de repede în piele, se dozează bine, are o textură ușor siliconată, ceea ce o face să se întindă frumos pe ten. Are un plus pentru că se află în tub și nu în borcănel, deoarece ia mai puțin contact cu aerul și altele. Pe mine mă enervează cremele în borcănel și pentru că îmi intră pe sub unghii de fiecare dată când trebuie să o aplic; aș face toate cremele în tuburi.

O să prezint și apectele mai puțin plăcute pe care eu le-am sesizat la Moisture Match pentru ten mixt spre gras. Pe primul loc aș pune faptul că în cazul meu, la vreo 2-3 ore de la aplicare, zona frunții și a nasului este la fel de lucioasă de la sebum. Și chiar am încercat să observ zilnic acest lucru. Un alt aspect care pe mine mă deranjează este mirosul destul de puternic de alcool și parfum. Pe lista de ingrediente, ALCOHOL DENAT. este trecut al patrulea. De exemplu, ieri după aplicare, am simțit o ușoară usturime a feței. Astăzi am aplicat crema exact cu un minut înainte să mă apuc să scriu postarea și nu am mai avut acea senzație. Pe ea scrie că este potrivită pentru un ten sensibil, dar având în vedere cantitatea mare de alcool și parfum, aș avea un dubiu. Nu are deloc factor de protecție.

Garnier Moisture Match se găsește în 5 variante, pentru toate tipurile de ten:index

  • Roz pentru ten uscat și foarte uscat
  • Verde pentru ten mixt spre gras
  • Galben pentru toate tipurile de ten- lotiune iluminatoare cu SPF 20
  • Albastru pentru ten normal spre uscat
  • Portocaliu pentru ten tern

Preț: aprox 20 lei/ 50 ml

One thought on “Review: Garnier Moisture Match- ten mixt spre gras

Leave a Reply

