Reviews

Review: Șampon L`Oreal Elseve Total Repair Extreme

res_5ab7f1d63145e131f6988e144d71f86eMi-am pus foarte multe speranțe în acest șampon atunci când l-am cumpărat. Nu pot spune că m-a dezamăgit, dar nici nu a atins așteptările mele. Și nu, nu mă așteptam să repare vârfurile despicate (așa cum promite), știu și eu că pe ălea le mai ”repară” doar foarfeca. Tot ce voiam eu de la acest șampon era un păr mai hidratat la vârfuri și care măcar să prevină despicarea vârfurilor.

http://www.lorealparis.ro : Descoperiți Șamponul Total Repair Extreme: Secretul reparării extreme. Prima gamă L’Oreal Paris concentrată în activi reconstituanți LAK 1000 + CERAMIDE. Acțiune până la nucleu- Activul LAK 1000 pătrunde în cele 10 straturi ce compun firul de păr pentru a reconstrui legăturile degradate ale structurii sale interne. Activul LAK 1000 este cunoscut pentru proprietățile sale extraordinare de consolidare a fibrei capilare. Rezultatul: Reparare completă. Protecție restaurată. Păr mătăsos până la vârfuri.

res_5ab7f1d63145e131f6988e144d71f86eParerea mea:

+ Spală părul foarte bine. Eu mă spăl o singură dată (după care aplic balsam sau mască) și curăță foarte bine, chiar și atunci când am avut aplicat anterior ulei de ricin la rădăcină și alte măști home-made cu miere sau galbenuș. Ce-i drept, eu am și obiceiul (prost) de a umple mâna cu șampon, dar chiar și așa.

+ Lasă părul foarte moale și descurcat. Aproape că nu ar mai fi nevoie de balsam (o spune cineva cu părul creț care nu bagă pieptenele in el niciodată), dar eu am aplicat de fiecare dată tratamentul pentru păr vopsit, tot de la Elseve (tubul roșu).

+ Miroase foarte frumos, ca toate produsele LOreal și face spumă destulă.

Nicidecum nu mi-a reparat vârfurile degradate și nici nu mi l-a ferit de foarfecă. Asta in condițiile în care am folosit și tratamentul pentru păr vopsit Elseve, deci efectul ar fi trebuit cu atât mai mult să se vadă.

Părul meu arată bine în prima zi de la spălare, dar a doua zi pare la fel de deshidratat

Un minus pentru mine, care am părul ondulat, este acela că îmi strică rău buclele, părul nu mai are forma pe care mi-o doresc, mai ales că eu nu mă pieptăn, ci doar îmi aranjez puțin părul cu degetele. Este posibil ca vina să fie a tratamentului, care îl face foarte moale imediat după spălare.

– Părul meu cade foarte rău. Nu dau vina pe șampon, mie îmi cade părul orice aș folosi, dar parcă prea întrece limitele în ultima vreme. Și mă refer la părul care cade în timpul spălatului. Adică vreo două mâini întregi de păr. Asta în condițiile în care am luat suplimente minerale, vitamine am luat din plin din fructele de vară.  Și nici nu pot spune că am fost foarte stresată. Așa pățesc de obicei cu șamponul pentru părul uscat și degradat. Dacă îmi cumpăr șampon împotriva căderii părului, acela mi-l usucă foarte rău. Oare o să găsesc și eu un șampon împotriva căderii părului pentru păr uscat?

Eu nu pot spune că este un șampon rău, problemele părului meu sunt cam aceleași orice aș folosi, doar că aveam ceva așteptări și am fost puțin dezamăgită.

Preț: 19 lei/ 400 ml

Dacă ți-a plăcut această postare, Like Fii Mai Frumoasă pe Facebook!

4 thoughts on “Review: Șampon L`Oreal Elseve Total Repair Extreme

  1. Da, asta e si vesnica mea problema.Acum am gasit si eu un sampon cat de cat ok, Clear Volume Maxx, dar imi cade o mana de par de la el!
    Nici eu nu stiu ce sa mai incerc. M-am saturat sa nu gasesc nimic care sa imi placa.
    Cred ca samponul e capitolul unde sunt cel mai pretentioasa. Pana si pentru ten imi gasesc produse potrivite, dar pentru scalpul meu pretentios nu :))
    Era o vreme cand imi placeau mult Elseve, dar apoi mi s-a obisnuit parul cu ele sau nu stiu ce s-a intamplat, ca nu imi mai priau deloc.
    Sunt intr-o cautare vesnica a unui sampon bun, deci daca incerci ceva bun sa ne dai de stire:)))

    1. Cred ca sunt mai multe sanse sa fii tu prima care gaseste ceva bun. Eu acum am pe lista noul Pantene- Oil Therapy (are un ambalaj cu verde), dar și Syoss Oleo Intense. Inca ma gandesc pe care să il incerc primul.

  2. Eu am folosit o perioada,timp de 6 luni , ( cand aveam varfurile despicate si nu vroiam sub nicio forma sa ma tund) Elseve total repair 5 chiar si-a facut treaba , nu a mai fost nevoie sa-l tund . Am fost foarte multumita de el si sincer ,cred , ca e cel mai bun de pe piata , cel putin pentru tipul meu de par chiar a facut minuni .

    1. Ma bucur ca ai fost multumita. Si l-ai folosit ceva timp. Eu ma plictisesc repede de sampoane, incerc mereu altceva. Sau poate nu l-am gasit pe ala perfect.

Leave a Reply

