Fără categorie

Adio, SPF 50, pe anul ăsta!

Temperaturi-ridicate_Se pare că toamna își intră tot mai mult în rol în ultimele zile, așa că și produsele de îngrijire pe care le-am folosit în ultima vreme încep să se schimbe ușor-ușor. În această postare, voi scrie pe scurt despre două produse cu factor mare de protecție, care mi-au fost alături în vara ce se încheie.

Este vorba despre Crema ultraprotectoare SPF 50 de la Aslavital pentru față și loțiunea cu SPF 30 (pentru copii) de la Elmiplant pentru corp.

Probabil că pe anul ăsta nu-și va mai cumpăra nimeni produsele astea, poate doar dacă plecați în vreo vacanță exotică în decembrie, însă nu strică o părere în plus la căutările pe Google de anul viitor.

1. Cremă ultraprotectoare SPF 50 Aslavital

9-Crema-Intens-Hidratanta-SPF-15

Ce spune producătorul: Crema are o formulare uşoară, non comedogenică, o textură hidratantă, fără efect gras. Previne efectele cutanate negative ale radiaţiilor UVA, la care tenurile sensibile sunt deosebit de vulnerabile, care duc la îmbătrânirea prematură a pielii (intoleranţe solare, uscare excesivă, ridare, pete pigmentare, etc). Totodată, protejează pielea împotriva arsurilor solare provocate de radiaţiile UVB.

Complexul unic Argilă naturală-extract organic de Goji energizează celulele, regenerează, hidratează şi tonifică pielea. Protecţia diurnă împotriva efectelor nocive ale poluării urbane şi radiaţiilor UV este completată de Uleiul de Orez, Acidul Ferulic şi extractul de Boswellia Serrata care reduc liniile fine, ridurile, spoturile pigmentare, cresc elasticitatea pielii, protejează şi calmează. Pielea este hidratată, protejată, calmată.

Se aplică dimineaţa după o curăţare corectă a tenului, pentru protecţia zilnică împotriva radiaţiilor UV şi a poluării.
Crema ultraprotectoare SPF 50 este destinata persoanelor care au o reactie majora la actiunea radiatiilor ultraviolete si a poluarii citadine.

Ce spun eu: Am folosit-o în ultimele 3 luni (iunie, iulie, august) zilnic pentru a mă feri de radiațiile UVA și UVB. Am ales o cremă cu factor mare de protectie, deoarece am tenul deschis la culoare cu alunițe pe un obraz si câțiva pistrui pe nas care nu am vrut să devină și mai vizibili. Cred că mi-a reușit ce mi-am propus.

Fața mea arată cam la fel ca înainte de începerea verii (nu sunt o mare fană a bronzului), pistruii nu sunt mai evidenți, așa cum se întâmpla în alte veri, când foloseam o cremă cu SPF mai mic, deci înclin să cred că această cremă își face treaba, anume aceea de a proteja.

Ține destul de mult borcănelul de 50 ml. Cum spuneam, eu am folosit-o trei luni zilnic, pe față, gât și decolteu și cred că m-ar mai ține o lună în același ritm, doar că nu prea mai e cazul de SPF 50.

Dincolo de protecția eficientă, sunt două aspecte mai puțin plăcute ale acestui produs:

lasă o peliculă albă pe față. Eu mă dădeam cu ea cu vreo 20 de minunte înainte de a ieși din casă. La câteva minute după aplicarea cremei mă dădeam cu fond de ten. Îmi place mie să fiu albă la față, dar nici chiar așa. Si nu toate cremele cu SPF mare sunt astfel. Am avut ocazia să testez si Anthelios XL SPF 50+ de la La Roche-Posay și nu lasă această peliculă albă pe ten.

se întinde destul de greu pe față, este mult prea densă. Dacă o folosești doar câteva zile la plajă, nu ar fi o problemă, dar zilnic parcă devine deranjant.

Preț: aprox 27 lei

Aș vrea să mai precizez un lucru pe care l-am reținut atunci când am fost la un control dermatologic la începutul verii. Dna doctor m-a întrebat ce cremă folosesc si i-am spus  de aceasta, gândindu-mă că nu este cea mai eficientă în comparație cu alte brand-uri mult mai scumpe. Mi-a spus că la un factor de protecție atât de mare, nu prea mai contează brand-ul. Sper să fie așa, deși la cât de mult ține o cremă, poate ar merita investiția într-una mai scumpă, chiar și pentru a scăpa de pelicula albă pe care o lasă pe ten.

 

2. Loțiune Elmiplant SPF 30 (pentru copii)

ImageGen.ashx

Ce spune producătorul: Formula sa avansata este imbogatita cu Ulei de Capsuni 100% Natural care hraneste si îngrijeste pielea delicata a copiilor, protejand-o impotriva deshidratarii. Bogat in extracte din fructe de pădure, Complexul Vegetal are puternic efect antioxidant, oferind pielii un scut protector impotriva soarelui si asigurand o senzatie placuta de hidratare.

Ce spun eu: Trebuie să recunosc că atunci când am cumpărat-o m-a atras mirosul minunat de căpșuni și faptul că este pentru copii m-a făcut să mă gândesc că este mai eficientă.

Și pe aceasta am folosit-o zilnic în ultima vreme, aș vrea să cred că m-a protejat de razele ”răufăcătoare”, mai ales că am foarte multe alunițe pe corp. Sper doar să nu-mi apară și mai multe sau cele existente să se mărească așa cum s-a întâmplat până acum. Mirosul de căpșuni este grozav, dar nu ține prea mult.

Se întinde frumos inițial pe piele și lasă un luciu plăcut, dar are un mare dezavantaj, rămâne foarte grasă, unsuroasă și lipicioasă, chiar și după multe ore de la folosire. Pe ea scrie că este rezistentă la apă și mă gândesc că acesta este motivul. Aș mai cumpăra-o doar dacă aș folosi-o strict cât stau la plajă, în nici un caz zilnic.

Preț: aprox 22 lei

6 thoughts on “Adio, SPF 50, pe anul ăsta!

  1. buna
    ai putea sa postezi si ingredientele de la crema de fata cu spf 50? m-ai facut un pic curioasa-daca pe langa protectie ofera si alte elemente nutritive pentru ten….eu am ales de la bioderma crema de protectie pt ten cu spf vara aceasta- acea colorata- nu lasa pelicula alba,dar te face portocalie :)), dar este simpla compozitia…
    mi-a placut ideea blogului tau si iti urez cat mai multe postari .

    1. Buna! Am gasit ingredientele cremei in timp ce citeam niste comentarii pe blogul Pasagerei. Ea spune ca aceasta crema contine iritanti cu concentratii cam mari si pot fi problematice mai ales pentru un ten cu tendinte acneice. Eu am un ten cu tendinta acneica, adica imi apare mai mereu cate un cosulet pe ici pe colo, dar nu e o forma grava de acnee si nu pot spune ca mi-a agravat conditia tenului cat timp am folosit-o.

      Ingrediente: Aqua, Titanium Dioxide, Diethylhexyl Carbonate, Polyglyceryl -6 Polyhydroxystearate, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Octocrylene, C12-15 Alkyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearic Acid, Glycerin, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Potassium Cetyl Phophate, Etylhexyl Triazone, Styrene/Acrylates Copolymer, Dimethicone, Ethoxydiglycol, Ferulic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Oryza Sativa Bran Oil, Sodium Polyacrylate,Hydrogenated Polydecene, Trideceth-6, Cetearyl Alcohol, Dipropylene Glycol, Boswellia Serrata Resin Extract, propanediol, Lycium Barbarum Fruit Extract, Magnesium Aluminum Silicate, Parfum, EDTA, Methylisothiazoline, Metthylcloroisothiazolinoe, Magnesium Nirate, Sodium Benzoate, potassium Sorbate, BHA.

Leave a Reply

