Reviews

Produse terminate in iulie- Mini-reviews

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  Buna! Stiu ca mai sunt câteva zile din luna iulie, dar cum eu sunt fată econoamă și nu pot spune că termin lunar zeci de produse, o să prezint pe scurt ce am terminat zilele acestea și dacă merită sau nu investiția, fie ea mai mică sau mai mare.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1. Gel de duș Floramin de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj- cu migdale și miere. Am de ceva timp acest gel de duș, însă l-am tot dat la o parte pentru că mi-am tot luat altele care m-au atras mai mult. Este un gel de duș cremos și dens, parcă ar fi miere. Lasă pielea catifelată și o senzație plăcută. Eu am mai incercat și Apidermin din aceeași gamă, însă ca miros, cel puțin, mi-a plăcut mai mult Floramin. Are 250 ml și costă între 12-14 lei. Are ingrediente naturale și nu conține parabeni.

2. Spray protecție solara 50+ Ivatherm este un produs care n-aș fi vrut să se termine, dar cum am folosit o parte din el si anul trecut, nu știu cât mai corespundea normelor de valabilitate. Evident, cel mai mult mi-a plăcut la el factorul mare de protecție. Eu nu am pielea albă ca laptele, dar am foarte multe alunițe, așa că zilnic mă dau cu creme cu SPF. Puteți citi review-ul lui aici.

3. Deodorant Garnier Mineral– action control. Nu sunt eu o mare fană a deodorantelor spray, dar vara e nevoie de extra protecție, iar acestea mi se par mai eficiente. Bineînțeles că are aluminiu, așa cum au 99% din deodorante, dar pe căldura asta trebuie să fac acest compromis, deodorantul meu favorit de la Nivea -Pure&Natural, care nu are săruri de aluminiu, parcă nu mai face față. Nu pot spune că mirosul lui mă dă pe spate, însă ca și efieciență, eu am fost mulțumită de el în luna ce se încheie acum. Costă vreo 12-13 lei. L-aș recumpăra.

4. Lapte demachiant vitaminizant de la Cosmetic Plant cu ulei de cătină și măsline pentru ten normal/mixt -super mulțumită de acest demachiant. Pe mine majoritatea mă ustură când mă demachiez la ochi, în cazul acestuia nu s-a întamplat. Curăță foarte bine machiajul, eu nu suport când văd gene rupte pe dischetă doar din cauza unui demachiant ineficient. Costă vreo 12 lei și ține foarte mult…

5. Gel de curățare și loțiune tonică 2 în 1 de la Avon Naturals 125 ml – este un gel transparent cu extract de castravete și arbore de ceai. M-am spălat cu el zilnic după demachiere. Lasă tenul foarte curat și nu-l usucă. În timpul folosirii lui, parcă mi s-au mai dus coșurile din zona bărbiei, însă am avut și alte metode cu care am ”luptat” împotriva lor, așa că nu aș putea spune că e doar meritul acestui gel de curățare. Cred că am dat vreo 9-10 lei pe el și l-aș mai cumpăra (acum am un gel de curățare de la Balea de care sunt foarte mulțumită, o să scriu și despre el curând).

6.  Fond de ten Ever Lasting Oriflame. Acest fond de ten merita un review mai amplu, dar n-am reușit să fac fotografiile doveditoare, plus că are deja destule review-uri în blogosferă de acum ceva timp. Ce pot spune eu e că mi-a plăcut destul de mult, având în vedere prețul destul de mic (până în 30 lei la ofertă în catalog). Am și avut o nuanță care mi s-a potrivit și l-am folosit intens o parte din iarnă și primăvara. În ultima vreme l-am cam abandonat, parcă vara nu se așaza chiar așa frumos pe ten, însă este un fond de ten pe care l-aș recumpăra, raportul calitate-preț este foarte bun.

7. Gel de duș Balea cu Ananas- și acest produs mi-a plăcut foarte mult, este ideal pentru vară, parcă îți vine să-l confunzi cu un cocktail și să-l bei. Am văzut că au scris mai multe fete despre el în timp ce îl foloseam. Îl recomand și eu, mai ales la prețul acestor geluri de duș- 6 lei- eu mi le-aș cumpăra pe toate!

8. Șampon Vichy Dercos pentru păr uscat- l-am folosit ocazional- atunci cînd o dermatită nesuferită îmi invadează partea de sus a frunții și mă înroșesc și mă mănâncă foarte tare. Mi se întâmplă acest lucru mai ales când am momente de stres. Șamponul acesta îmi calmează dermatita și lasă părul foarte fin- este însă destul de scumpuț- mai ales că mie îmi place să-mi pun mult șampon în păr și să facă multă spumă.😀

Voi ați folosit aceste produse? Ce părere v-au lăsat?

Dacă ți-a plăcut această postare, urmărește Fii Mai Frumoasă pe Facebook!

Leave a Reply

