Reviews

Review: BB Cream Ideal Flawless Avon

DSC_0111 Dacă ați ști de când plănuiesc acest review…Ehee, demult! Vad ca swatch-urile le-am facut prin martie (aveam șnuruleț la mână)😛

Adevărul este totuși că nu prea am folosit acest BB Cream de la Avon (ideal flawless). În primul rând, pentru că atunci când l-am comandat mai aveam destul din fondul de ten EverLasting de la Oriflame, care imi plăcea foarte mult. În al doilea rând este motivul pentru care nu cred că l-aș mai cumpăra.

Este al doilea BB Cream pe care îl folosesc după cel de la Garnier, care îmi făcea fața cam lucioasă (nu apăruse încă cel pentru ten mixt/gras).

+++

  •  textură ce  matifiază tenul și se întinde foarte frumos, uniformizează tenul
  • acoperire medie
  • factor de protecție 15
  • ieftin-când l-am luat eu a fost 23 lei
  • din ce am mai citit are ingrediente acceptabile, nefiind foarte agresiv cu tenul (îmi pare rău că am aruncat cutiuța în care a venit si nu mai știu exact ingredientele)
  • este disponibil in 5 nuante (Ivory, Shell, Nude, Natural Beige, Medium Beige)- eu am NUDE și mi se potrivește la fix

  • marele minus al acestui BB Cream și motivul pentru care nu l-aș mai cumpăra este acela că are particule strălucitoare. Evident, acest lucru îi anulează din efectul său matifiant. Mai ales la lumină puternică/soare, fața strălucește, dar nu din cauza sebumului, ci a acelor particule (care în fotografie nu se văd).

Până la urmă, BB Cream-ul este un produs ușor de zi, de vară, care trebuie să arate cât mai natural.

DSC_0111

DSC_0113

Următoarele fotografii sunt făcute ieri, însă nu au o calitate extraordinară și sunt făcute cu blitz. Cred totuși că exprimă cel mai bine realitatea despre cum arată acest BB Cream. A, și e prima oară când apar fără pic de machiaj pe blog😀

L-am aplicat cu degetele și ce-mi place mie e că-mi acopera pistruii de pe nas-😛

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 thoughts on “Review: BB Cream Ideal Flawless Avon

    1. Si mie mi se pare bun si e super ca are asa multe nuante, doar ca are acel mic “defect” despre care am scris si in postare. Unele fete poate chiar vor un bb cream/fdt care sa sclipeasca pe fata, insa nu e ceea ce caut eu. Cel putin nu pentru machiajul de zi.

  1. Pacat ca are particule, parea bun dpdv al celorlalte aspecte.
    Sunt curioasa cum e cel de la Garnier pentru ten mixt, o sa pun ghearele pe el.🙂

Leave a Reply

