Reviews

Review: cremă de corp cu cocos Balea 500 ml

DSC_1112M-am saturat de loțiunea asta! Nu pentru că ar fi neapărat rea, ci pur și simplu pentru că nu se mai termină. Și e abia la jumătate…😦

Am zis că e ultima oară când îmi cumpăr un produs într-o cantitate atât de mare (500 ml) și asta pentru că mă plictisesc foarte tare, mai ales dacă trebuie să folosesc atât de mult respectivul produs până să-l termin.

Pe ambalajul tradus în limba română scrie următoarele: ”Crema de corp cu cocos Balea conține ulei de cocos și vitamina E, care este ideală pentru hidratarea intensivă a pielii uscate. Untul de Shea are o mare putere de hidratare, iar uleiul de avocado redă finețe pielii. Pielea este protejată de uscare și se simte fină și întinsă”

Trecând  la review-ul propriu zis, această cremă are o consistență vâscoasă (foarte asemănătoare cu o mască de păr), este albă și lucrul care îmi place cel mai puțin este că intră destul de greu în piele și parcă lasă o peliculă albă.

Eu am fost mereu mulțumită de produsele Balea pe care le-am folosit, așa că am zis că merg la sigur și cu această cremă de corp. Trebuia totuși să-mi imaginez că juma’ de kil’ de cremă la vreo 10 lei nu are cum să fie de cea mai bună calitate.

Nici de miros nu pot spune că sunt prea încântată. Într-adevar se simte mirosul de cocos (care îmi place destul de mult), dar pe lângă acesta parcă prea miroase a chimicale/medicamente.

În ceea ce privește hidratarea, să zic că este medie. De exemplu, eu m-am dat aseară după duș cu aceeastă cremă, iar acum mi se pare că am pielea destul de uscată pe picioare (va trebui să pun în aplicare untul de shea, pentru că rochițele și pantalonii scurți stau la rând în dulap).

Pe rafturile DM se găsește  și cu alte mirosuri decât cel de cocos, însă nu aș ști exact acum cu ce și nu vreau să fac gafe.

În orice caz, nu aș mai cumpăra-o, așa cum nu aș mai cumpăra vreun produs care să aibă un gramaj atât de mare, cu atât mai mult cu cât costă puțin. Să-mi fie învățătură de minte!

DSC_1114

DSC_1112Și ingredientele:

DSC_1109

Dacă ți-a plăcut acest articol, urmărește Fii Mai Frumoasă pe Facebook!

15 thoughts on “Review: cremă de corp cu cocos Balea 500 ml

    1. Sunt convinsa ca sunt multe fete care o plac, nici eu nu pot spune ca o dezagreez total, doar ca m-am cam plictisit de ea…😛

  1. imi place sinceritatea ta! :* si da, si eu m-am parlit cu produse in cantitati mari la preturi mici.. Noroc ca o am pe mama care imi mai “fura” din produse si astfel le consum mai repede, nu ajung sa ma plictisesc asa rau de ele!

    1. 🙂 Problema mea mai mare e că îmi place să folosesc mereu alte produse, dar pe de altă parte nu prea sunt genul care să aiba mai multe produse de același fel (exceptie gelurile de dus și parfumurile). Cred ca nici nu as avea unde sa le tin, plus ca in momentul in care am ceva nou, renunt la cel vechi. Prefer sa termin ceva si sa-mi iau altceva. In ceea ce priveste lotiunile, mai am vreo 2 tuburi, plus ca deja a venit caldura si vreau ceva cu SPF, ca sa nu mai zic ca la urmatoarea vizita in DM voi pune in cos autobronzantul Alverde😀

  2. in general imi place sa-mi iau cantitati mari, mai bine spus doua la pret de una, se termina una desfac cealalta, dar stai linistita ca am comis-o cu sudocrem, in loc sa-mi iau varianta mica, mi-am luat ditamai cutia… :)))

  3. Chiar azi inainte sa merg la DM am citit din intamplare postul tau si in timp ce ma uitam pe rafturi am vazut o lotiune de corp la 1 litru-12 RON :)) mi-am adus aminte de ce am citit si m-am indepartat cat de repede am putut,totusi arata interesant..dar nu!

    1. In general in DM se gasesc multe lotiuni si unturi de corp in cantitati mai mici si preturi la fel de mici. Eu chiar nu mi-as mai lua un produs intr-o cantitate atat de mare, oricat de bun ar fi.

    1. Am avut unul singur Balea, cu cocos. In afara de faptul ca era putin cam lichid, eu am fost multumita de el. Spala destul de bine parul si nu am facut matreata, nu mi s-a ingrasat parul sau mai stiu eu ce… Cred ca merita incercat, macar daca nu-ti prieste, nici nu poti spune ca ai irosit o avere pe el. Mi se pare ca e in jur de 7 lei la 400 ml

Leave a Reply

