Fără categorie

Să ne facem frumoase și să mergem la teatru!

37112_313188158795827_1338231113_nNi se tot spune că frumusețea vine din interior. Însă acest interior trebuie și el hrănit. Pentru mine, de exemplu, o formă de a-mi hrăni frumusețea interioară este ca din când în când (destul de rar, recunosc) să merg la teatru.

Astăzi vreau să vă recomand vouă, celor care ajungeti pe blogul meu, un teatru ce merită să-i treceti pragul măcar o dată. Eu aseară am făcut-o pentru a treia oară și de fiecare dată am plecat cu zâmbetul pe buze.

387205_374377029343606_1533493226_nEste vorba de Teatrul de Artă București, ce se află pe Str. Sfântul Ștefan nr 21 (Zona Universitate, Izvorul Rece)- la 10 min de Universitate.

Dacă veți merge veți avea ocazia să vedeți actori tineri și foarte talentați care vă vor binedispune prin talentul actoricesc și umorul de care dau dovadă.

Aseară am fost spectatoare la premiera piesei ”Colecționarul”, un spectacol în limba engleză (cu supratitrare), regizat de Theo Herghelegiu, cu actorii Archie Whyld și Adriana Pârvu. Ambii actori sunt foarte amuzanți și au replici inedite și scene neașteptate ce te pot lăsa câteva secunde cu gura căscată. Nu dau niciun detaliu pentru că nici mie nu-mi place să mi se spună dinainte despre ce e vorba într-o piesă de teatru sau într-un film. Pot să vă spun doar că merită să mergeți să vedeți spectacolul. Mie cel puțin mi-a plăcut.

Sala de teatru este mică, dar confortabilă. Va recomand să vă îmbrăcați cât mai lejer deoarece se face foarte cald pe parcurs. Dacă vă duceți pentru prima oară s-ar putea să vi se pară cam greu de găsit teatrul, de aceea vă recomand să-l căutați pe hartă și să plecați din timp pentru a nu întârzia la spectacol.

teatru

Mi se pare foarte drăguț că de curând au introdus în program și piese de teatru pentru copii. Întotdeauna mi-am spus că atunci când voi avea copii voi merge cu ei la teatru, pentru că eu nu am avut șansa să merg prea des și îmi pare rău. Așa cum cred că o să-mi pară rău peste ani că nu am fost mai des la teatru în studenție.

Programul Teatrului de Artă îl găsiți aici, poate vă tentează alt spectacol. Și vă las și pagina lor de facebook, să le dați Like și poate cândva ajungeți să-l vizitați, măcar că vă atrage atenția vreo postare d-ale lor pe Wall.

282585_312607788853864_1762098524_n

Dacă ți-a plăcut articolul, urmărește Fii Mai Frumoasă pe Facebook!

Sursa foto: https://www.facebook.com/TeatruldeArtaBucuresti

Leave a Reply

