Fashion

Primăvara vine cu feminitate şi stil

La ChateauChiar dacă vremea încă nu ţine cu noi şi ţinutele noastre primăvăratice, eu nu mă pot abţine să nu mă gândesc la rochiţe, la gentuţe, la accesorii.

Cred că v-am mai spus, când vine primăvara am mai mult chef să mă îmbrac frumos, să mă accesorizez, să merg la cumpărături de haine (online sau offline), bineînţeles subţiri şi feminine. De fapt, dacă stau sa ma gandesc, cele mai multe haine ale mele sunt cele de primăvară si vară. Iarna abia îmi vine să ies din blugi.

Ca să nu mai zic că primăvara este ziua mea de două ori, ziua de naştere şi ziua onomastică, vine şi Paştele, când trebuie să ne înnoim cu cel puţin o piesă vestimentară… Ce să mai, numai ocazii de a mă bucura de plăceri nevinovate, cum ar fi rochiţele, gentuţele, săndăluţele…

Mi-aş dori să mă îmbrac mereu elegant şi feminin şi chiar dacă nu-mi iese de fiecare dată, nu m-am putut abţine să nu fac o listă cu ce rochii şi genţi mi-au atras atenţia pentru sezonul călduros, care se lasă aşteptat!

Să începem cu rochiile, preferatele mele:

rochie-cu-volan-in-talie-alb

Eu nu am reuşit încă să-mi iau o rochie cu peplum. Am pus ochii pe aceasta. Şi o rochiţă albă îmi doresc de ceva timp, dar nu am găsit încă una ideală. Ce-mi place mie la aceste piese vestimentare cu peplum e că ascund burtica, dacă există bineînţeles. Eu recunosc că am un colăcel de care nu scap. Ce să fac dacă ador dulciurile!?! 😀

 

 

 

 

 

rochie-cu-volan-din-macrame-portocaliu

Şi portocaliul/coraiul îmi place foarte mult. Rochia din dreapta mi se pare foarte feminină şi ideală pentru o întâlnire romantică. Voi ce părere aveţi?

 

 

 

 

 

 

rochie-cu-coada-si-dungi

 

Am tot citit mereu că se poartă modelele geometrice, dar nu am avut niciodată o astfel de piesă vestimentară. De ce nu în vara aceasta?

 

 

 

 

 

 

rochie-cu-franjuri-si-paiete-maroMi-ar fi plăcut foarte mult să trăiesc în perioada interbelică, de aceea sper ca măcar la o petrecere în stilul anilor ’20 să ajung în viitorul apropiat. Rochia din dreapta este sugestia mea pentru o astfel de petrecere.

 

 

 

 

 

 

Bluze şi topuri:

ie-din-dantelaDe câţiva ani, am făcut o pasiune pentru ii. Mi se par foarte frumoase şi purtabile. Ce poate fi mai draguţ şi autentic decât o ie din dantelă ca cea de alături?

 

 

 

 

 

 

maiou-cu-guler-alb

Chiar dacă e negru, iar eu dedic primăvara exploziei de culori şi nuanţelor nude, topul din dreapta mi s-a părut foarte frumos şi l-aş purta la o ieşire la suc seara.

 

 

 

 

 

 

Şi în sfârşit, GENŢILE!

Eu cred că nu sunt fete cărora să nu le placă genţile, fie ele elegante sau mai sport, maxi sau plicuri, negre sau mai colorate.

Eu cred că următoarea mea achiziţie va fi o geantă şi deja am un wishlist din care să aleg:

geanta-camel

 

 

geanta-shopper-crem

 

 

 

 

 

geanta-barbara

 

 

 

 

geanta-bowling

 

 

 

 

 

geanta-dust-pink

 

 

 

 

plic-retro-somon

Voi aşteptaţi la fel ca şi mine ca primăvara să-şi intre în rol?

2 thoughts on “Primăvara vine cu feminitate şi stil

Leave a Reply

