Fără categorie

1 anişor şi un haul

8martie_3În primul rând, doresc să spun “La mulţi ani!” tuturor fetelor şi femeilor care îmi citesc postările. Este o zi specială, 8 Martie, o zi cum ar trebui să fie toate, nu numai astăzi. Merităm să fim respectate şi răsfăţate în fiecare zi. Să aveţi o primăvară cât mai frumoasă!

Uite că  mi-a venit şi comanda de la Avon şi alături de alte mici cumpăraturi, mi-am facut cadoul de 8 Martie. De fapt, i l-am facut blogului, care astăzi împlineşte 1 anişor şi, cu această ocazie l-am “îmbrăcat” şi în haină nouă.

Sunt încântată de produsele achiziţionate. Sper să fiu şi după folosirea lor.

DSC_0098

DSC_0102

DSC_0111

A venit primăvara şi parcă aş renunţa la fondul de ten în favoarea unui BB Cream. Să vedem cum se comportă cel de la Avon.

DSC_0106

Acest scrub cu căpşuni miroase demenţial. Abia aştept să-l folosesc!

DSC_0108

Gel de curăţare de la Avon. Mi s-a terminat cel de la Gerovital si până gasesc unul mulţumitor, am zis sa-i dau o şansă celui de la Avon

DSC_0110

Ştiu acest corector de la Oriflame de o veşnicie, nu ştiu cum de nu m-a tentat deloc până acum. I-am dat o şansă, din ce văd, e destul de lăudat.DSC_0109

Soluţie pentru uscarea rapidă a unghiilor de la Kallos. Mi-a fost recomandată de o colegă. Azi am folosit-o prima dată. Să vedem ce ştie să facă. DSC_0104

Mască din argilă verde de la Lovea. Am auzit că argila verde ar fi foarte bună pentru tenul cu tendinţe acneice. Am tot ocolit-o pentru că mai aveam o grămadă de plicuri de argilă normală. Acum i-a venit şi ei timpul.

 

4 thoughts on “1 anişor şi un haul

  1. Ce dragut!!!! La multi ani blogului!🙂 Si tie!
    Am auzit numai lucruri bune despre BB Cream-ul Avon, sa ne povestesti cum e.
    Si batonul de cosuri chiar e bun. Eu il recumpar de ani de zile si imi place🙂
    Sper sa fie bun si in cazul tau.
    Te pup! O zi frumoasa!

Leave a Reply

