Fără categorie

Am primit un Liebster Award!

liebster2Saptamana trecuta am primit un Liebster Award de la o bloggerita de beauty si m-am bucurat foarte tare, asa ca am decis sa intru si eu in joc, chiar daca nu ii pot respecta toate regulile

Iata care sunt regulile:
I. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul;
II. Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului, trebuie sa ne stim mai bine, nu?
III. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat
IV. Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
V. Nominalizeaza 9 blogerite
pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le;
VI. Vizitează bloguri care au fost premiate împreună cu al vostru
VII. Informează blogurile pe care le-ai nominalizat.

555040_2330776364202_63351968_nI. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul;

Îi mulțumesc foarte mult Rominei Talpoș. Ea este cea care scrie pe blogul sparkleandlove.wordpress.com.

Mă bucura sa vad bloggerițe beauty in WordPress, mi se parea că eu sunt o raritate.😛

II. Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului, trebuie sa ne stim mai bine, nu?
1. Ma numesc Elena, am aproape 23 de ani si de vreo 3 ani locuiesc în Bucuresti
2. Sunt nascută pe 18 mai 1990 la Rm. Vâlcea, dar am copilarit mai mult la Curtea de Argeș și puțin la Pitești.
3. Sunt zodia Taur si mi se pare ca zodia mea mi se potrivește foarte bine. De curând am aflat că am ascendentul în Scorpion. Lucru care iarăși nu mă surprinde, leg prietenii frumoase cu Scorpionii, dar și cu Berbecii.
4. In 2012 am terminat Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București, iar acum urmez un master la Facultatea de Științe Politice (SNSPA)
5. Am început să bloggeresc în anul I de facultate, pentru ca era una dintre temele de seminar. Pe atunci era un blog generalist. Ulterior l-am părăsit, dar am revenit la scris in anul III, atunci când din nou ni s-a cerut blog, de data asta de nișă. Am ales să-mi fac un blog de beauty și nu-mi pare rău. Ăsta este și motivul pentru care am blog pe WordPress și cu numele meu, a fost o cerință.

6. Sunt creață, dar dacă ați mai citit postările mele probabil v-ați dat seama. Nu este neapărat un lucru care îmi place, dar asta e.
7. Când eram mică eram grăsuță bine și dacă nu luam măsuri prin clasa a 7-a, a 8-a, probabil că acum aș fi fost obeză. Sunt o dovadă că se poate slăbi, dacă ai ambiție și îți dorești cu adevărat. Însă este nevoie de sacrificii. Poate o să fac un post cu Before and After. Am mai scris si aici despre asta.
8. Sunt o persoană sociabilă, dar nu extrovertită. Dacă la început sunt puțin rezervată și par timidă, după ce ajung să cunosc o persoană, pot fi foarte vorbăreață.
9. Ador să mă machiez și nu aș pleca din casă fără să mă dau măcar cu mascara. Când eram mică pictam și chiar dacă nu eram un talent înnăscut, simt că prin make-up îmi continui acel vechi hobby.
10. Mă îmbrac destul de simplu si sunt mai creativă primăvara și vara în ceea ce privește outfit-urile mele. Mă deprimă vremea urâtă, parcă îmi piere și cheful de a mă îmbrăca frumos. Ador rochițele și ținutele feminine.
11. Îmi place foarte mult să citesc, în special literatură clasică și cărți romantice.

418826_1858358594053_1621099107_nIII. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat

1.Cum te-ai descrie in 2 cuvinte?

De încredere și altruistă
2.Cum te vezi peste 10 ani?

Cu o familie frumoasă care să includă un soț și un copil și un job stabil și decent din toate punctele de vedere. Poate că multe fete mă vor blama, însă consider că în viață, familia îți aduce mai multe satisfacții decât cariera.
3.Care sunt obiectele fără de care nu poți trai?

Sincer, cred că dacă ar fi cazul, noi oamenii am putea trăi fără orice obiect, mai puțin fără mâncare. Pentru că înțeleg la ce te-ai referit în această întrebare, cred că absolut necesare mi-ar fi telefonul, oglinda și produsele de îngrijire😀
4.Care este stilul tau vestimentar?

Am scris și mai sus, mă îmbrac casual și rareori casual-elegant. Îmi place să mă îmbrac feminin. Vara prefer rochiile, iar iarna mă bazez pe veșnicii blugi.
5.Ce nu iti lipseste niciodata din portfard?

Când plec de acasă, îmi iau întotdeauna la mine balsamul de buze, eventual un gloss/ruj și poate dermatograful. În rest, mă machiez de acasă cu toate cele și prefer să nu le mai car după mine.
6.Care crezi ca sunt lucrurile/produsele esentiale pentru intretinere si infrumusetare a unei fete?

Cred că este important să ne preocupe produsele de îngrijire, să încercăm să citim reviewuri înainte  să cumpărăm ceva, să citim ingredientele și, cel mai important, să nu abuzăm de aceste produse. Oricât de bune ar fi, tot chimicale sunt. Tocmai de aceea, eu recomand măcar din când în când folosirea produselor lăsate de mama-natură (uleiuri, fructe, lapte, miere, mălai etc.).

Esențiale pentru întreținere sunt șamponul, o cremă hidratantă cu protecție solară, o cremă de mâini hidratantă, iar de înfrumusețare, o mascara bună, un balsam hidratant și un corector, pentru a acoperi petele, coșurile.
7.Care sunt cele mai importante lucruri din viata ta?

Aici poate că o să sune clișeic, dar risc. Nu se poate spune că este un lucru, însă cea mai importantă este familia. Faptul că întotdeauna am cel puțin o persoană care mă înțelege și e alături de mine, cred că este esențial în viața mea.
8.Care e culoarea ta preferata?

Îmi plac foarte mult toate nuanțele de mov (de la lila, la purpuriu)
9.Ce detesti, nu iti place deloc?

Atunci când oamenii nu spun ce gândesc, de teamă că vor fi judecati. Recunosc, mi se intampla uneori si detest acest lucru.
10.Te consideri o persoana fericita?

Da, sunt o persoană fericită pentru că știu să mă bucur de lucrurile mici din viața mea. Am și eu momente în care sunt deprimată, însă îmi trece repede. Mă gândesc că am atât de multe față de alții. Doar dacă știm să ne bucurăm la lucruri mărunte putem fi fericiți cu adevărat.

11.Iti place sa citesti? Daca da atunci care e cartea ta preferata ?

Sunt curioasă dacă ar răspunde cineva cu nu la întrebarea asta. Citesc de când eram mică și o fac și acum. Vara citesc cel mai mult, însă și acum încerc mai mereu să fac loc unei cărți în geanta mea, fie că sunt la metrou sau oriunde. A, și îmi place să citesc cărți cu foi (:D), cred că nicio tehnologie nu se compară cu sentimentul ăla că ai ajuns la jumătatea cărții, că mai ai puțin și o termini, cu datul foilor etc. Nu am o carte preferată, mi-au plăcut multe de-a lungul timpului. N-aș putea să nominalizez.

V. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le;

Aici o sa închei jocul. Trebuie să recunosc că destul de rar ajung pe blogurile mai mici (deși știu că și eu sunt unul dintre ele), poate doar dacă îmi captează vreun titlu atenția sau la căutări pe Google.

O sa le rog pe aceste bloggerite, pe care ar fi trebuit sa le nominalizez, să-mi lase un link cu adresa blogului lor.

Dacă nu voi avea niciun comentariu, sunt 2 optiuni:

1) fie nu exista bloggerițe cu putini followeri😛

2) fie nimeni nu mi-a citit acest post

V-am pupat!

Leave a Reply

