Reviews

M-am vopsit din nou. Experiment pe părul meu

DSCF5175Îmi doream ceva natural, accesibil si să nu-mi distrug părul prea tare, mai ales că are el oricum tendinţă de uscare. De Craciun m-am făcut cu Garnier Color Sensation- Şaten Ocru  (a doua cutie din imagine). Evident ca nu ma asteptam ca pe şatenul meu închis să-mi prindă culoarea ca pe cutie, dar parca  ar fi mers ceva mai deschis. Atunci am avut un şaten ciocolatiu, dar care era mai vizibil la lumină naturală.

Mie imi plac vopselele de la Garnier-dau o stralucirea aparte părului şi nu degradează foarte rau- cel puţin aşa a fost în cazul meu, n-aş putea garanta pentru orice tip de păr.

În dorinţa mea de nestrămutat de a-mi deschide părul fără a apela la coafor, am stat în faţa raftului la hypermarket şi m-am gândit ce combinaţii să mai fac. Îmi era puţin teamă să nu mă trezesc cu vreun portocaliu în cap, dar am riscat.

Ca de obicei, vârfurile părului sunt mai închise, având în vedere că am aplicat vopsea peste vopsea fără să mă decolorez, dar este acceptabil, nu e prea mare diferenţa.

Din ce am mai citit eu, vârfurile părului sunt mai poroase şi absorb mai multă vopsea, de aceea aproape mereu sunt mai închise decât rădăcinile după vopsire.

Îmi place ce a ieşit, sper doar să nu se deschidă prea mult după spălări repetate. Nu-mi place să mă vopsesc prea des.

Garnier Color Sensation este o vopsea ce miroase destul de bine faţă de ce am mai încercat eu de prin comerţ. Are totuşi un minus pentru densitate, e foarte, foarte lichidă după ce amesteci toate cele.

Şi combinaţia “fatală” :

DSCF5175

Garnier Color Sensation    7.0 Blond Opal Delicat       +    6.35  Şaten Ocru Şic

ÎNAINTE DSCF5156

DUPĂDSCF5179

Am amestecat de la început cele două nuanţe, deşi mă bătea un gînd să mă fac întâi cu blondul şi apoi cu şatenul. Totuşi, ştiam că nu îmi ajunge o singură cutie să-mi acopere tot părul (deşi am o lungine medie şi răruţ), aşa că le-am amestecat de la început.

Ceea ce se vede în imaginea “după” este părul meu la lumină. Într-o încăpere fără prea multă lumină, se vede un şaten ceva mai închis- un ciocolatiu.

Mai aveam câteva fotografii, dar nu reflectau prea bine realitatea, aşa ca am mers pe aceeaşi formulă ca în post-ul M-am vopsit.

Eu nu recomand nimănui să facă experimente, s-ar putea să nu funcţioneze întotdeauna. Sper să aveţi un păr mai simpatic😀 şi să vă iasă culoarea fără să faceţi combinaţii trăznite.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte Fii mai frumoasă pe Facebook!

One thought on “M-am vopsit din nou. Experiment pe părul meu

  1. Si mie imi place gama asta de vopseluri, in special pentru ca mi se curata piele capului repede😀 Inainte eram bruneta, acum roscata, deci iti imaginezi cum arat dupa vopsire🙂 zici ca am peruca :))

Leave a Reply

