Reviews

Haul Yves Rocher

DSCF5129Cum de m-am nimerit eu sa merg pe la parinti exact cand a ajuns comanda la Yves Rocher facuta de mama, si sa ma aleg si cu cate ceva?😛

Nu stiu daca preturile la produsele Yves Rocher sunt exagerate sau nu. Cred ca ei  vor sa se detaseze de produsele de genul Avon sau Oriflame, si de aici si pretul ceva mai mare, sa dea impresia de premium. Dar poate sunt, stiu si eu?

Apreciez insa strategia lor de marketing. Cumperi 3-4 produse si mai primesti inca 3-4. Cred ca oarecum te face sa cazi in capcana si iti spui: “Uite, mai, ce de treaba sunt, ce de chestii mi-au dat pe moca”. Bineinteles ca ei au grija sa-si acopere toate produsele cu ce platim noi, inclusiv pe cele “cadou”. Lasand la o parte rautacismele, imi place de ei.

Mai plecam eu maine la Bucuresti cu cosmetice?

Sa va arat comanda facuta de mama:

DSCF5140

De la stanga la dreapta:

  •   Sampon stralucitor pentru parul vopsit (fara silicon)- 300 ml la 11 lei
  •   Balsam de buze roz delicat– 10 lei- pentru sora mea mai mica. Are un luciu placut si parca da volum buzelor
  •   Balsam dupa ras– 100 ml- 29 lei- doar trebuia sa primeasca si tata ceva din toata comanda😛
  •   Creion Kohl- 10 lei- pe acesta il am si eu si imi place foarte mult- obisnuiesc sa ma dau cu dermatograf maro, mai degraba decat negru care mi se pare mai dur, iar acesta este o alegere foarte buna. Sper sa-i placa si mamei.
  •   Sampon tratament anti-matreata– 200 ml- 11 lei- Sora mea de 13 ani are ceva probleme cu matreata si parul gras. Dermatologul i-a recomandat si samponul Ducray (50 lei)pe care a inceput sa-l foloseasca de o saptamana, adica imediat dupa ce facuse comanda la Yves Roches. Sunt curioasa daca va avea vreun efect. Daca da, cu siguranta ii voi face un review, mai ales ca sunt convinsa ca destule fete au probleme cu matreata si isi doresc sa scape cumva de ea. Eu ma gandeam sa le foloseasca simultan, nu cred ca are ce sa fie asa rau😀
  •   Balsam reparator fara parabeni- 9 lei- tot pentru suri🙂

DSCF5147

Si ce am primit cadou la comanda:

DSCF5148

  • In primul rand, binecunoscutele 3 gentute pe marimi, pe care si le dorea mama- nu le-am mai pozat😀
  • Rimel Sexy Pulp Ultra Volum– chiar sunt curioasa cum e
  • Gel crema hidratare intensa-15 ml, pentru ten mixt
  • Roll-on pentru zona cearcanelor

Cele trei produse vor ajunge la mine😀

In catalogul primit odata cu comanda sunt multe produse tentante, gelul de dus cu zmeura imi face rau cu ochiul, dar si nuantele la oje (putine, dar dragute-foc). Ma abtin deocamdata, astept sa-mi vina comanda la Avon😀

DSCF5137

10 thoughts on “Haul Yves Rocher

  1. Ca sa vada cum ii merge ar fi bine sa foloseasca o perioada unul singur si nu alternand, cand e de rau sa opreasca de tot, nu cred in perioada de acomodare in cazul asta.

  2. Ce de bunatati! Sa le folosesti cu placere!
    Nu e prea mica Georgi pentru Ducray? Adica zic sa nu fie prea agresiv cu scalpul.
    Stiu ca noi am avut Selsun (a folosit Cristina vreo 2 tipuri, eu doar unul) si era destul de puternic.
    Am scris eu pe blog mai demult ce mi-a recomandat o stilista, sa nu mai folosim produse agresive cu scalpul, ci produse blande, care hidrateaza pentru ca matreata apare ca urmare a descuamarii scalpului.
    Bine, si eu am matreata mai mereu, dar nu prea se cunoaste decat in a treia- a patra zi cand imi fac baie (e foarte marunta si parca atunci apare la suprafata), exact cand trebuie sa imi fac baie din nou🙂
    Eu sunt intr-o continua cautare de sampon, am gasit si produse bune, dar doar la inceput, dar niciunul nu a fost “the one”.

    1. Multumesc!
      Nu stiu daca e prea mica, Medicul dermatolog i l-a recomandat. Are o matreata agresiva, parca si dupa ce se spala pe par, se vede la fel de rau. Ca sa facem haz de necaz, doar uscatorul de par i-o mai zboara (sper sa nu citeasca:P). Si i se ingrasa si foarte rau parul. E destul de inestetic. Ea are parul tare frumos, firul pare sanatos, e pacat ca matreata strica tot aspectul. Sper sa-i mai treaca.

      Cred ca la sampoane e problema ca se obisnuieste scalpul si problemele revin.😦

  3. Ce de bunatati ! De cand ma tin si eu sa fac comanda la Yves Rocher.. Dar paca tot nu ma apuc. Ma enerveaza rau si ca trebuie platit transportul, dar as vrea sa si primesc cadouri😀

    1. Trebuie sa recunosc ca si eu urasc ideea de a plati transport la ce comand pe net. Mi se pare ca adaug un cost inutil produsului si prefer sa apelez tot la raft🙂. Cei de la Yves Rocher mi se pare ca nu au un prag prea mare de la care nu mai platesti transport, insa depinde.

  4. Eu am folosit multa vreme produse Avon si Oriflame. Se vede clar diferenta dintre ele si Yves Rocher. Pana acum n-am intalnit creme lipicioase, mascara ce nu se lasa data jos (aici mai e si varianta demacheantului prost) sau geluri de dus de parca ar fi gume de mestecat. Sper ca nu am fost rautacioasa, dar va spun cu mana pe inima ca sunt foarte multumita de produsele lor🙂

    1. Ai dreptate, Bianca, nici eu nu am avut dezamagiri cu produsele Yves Rocher, desi nu pot spune ca sunt o consumatoare fidela de Yves Rocher. Mascara Sexy Pulp a fost printre cele mai bune pe care le-am folosit, m-as reintoarce oricand la ea. Si creme de fata am mai incercat, intr-adevar am fost multumita mereu.

Leave a Reply

