Reviews

Mărţişoare-ruj Farmasi

DSC_0006În ultima vreme am citit frecvent în blogosfera beauty despre rujurile Farmasi. Nu sunt eu o împătimită a rujurilor, adică ma limitez la un balsam sau un gloss nude pentru machiajul de zi cu zi, dar am zis totuşi să văd şi eu cum sunt rujurile Farmasi despre care am auzit numai de bine având în vedere raportul calitate-preţ.

Am luat două, unul pentru mine si unul pentru mama mea, pe care o să i-l dau ca Mărţişor când voi merge pe la ea.

Momentan, pot doar să spun că cei de la Farmasi au nişte nuanţe foarte drăguţe la rujurile True Color. Iţi ia ceva până să te hotărăşti ce nuanţă să alegi, mai ales că multe sunt destul de asemănătoare.

Au un miros subtil, ce pe mine mă duc puţin cu gândul la lumânările parfumate, însă nu e deranjant.

Despre rezistenţă pot spune doar că m-am chinuit puţin până le-am scos de pe mână după ce am făcut swatch-ul. L-am purtat o singură dată pe buze, pe cel corai 01.

Chiar dacă par mai colorate, am observat că trebuie insistat pe buze ca să ajungi într-adevăr la culoarea pe care o au. Altfel, pe buze se văd destul de natural, lucru ce nu mă deranjează deloc.

01 pentru mine, 07 pentru mami🙂

DSC_0007 DSC_0020

DSC_0016

DSC_0008

DSC_0010       Eu le-am luat de la un magazin de cosmetice si am dat pe fiecare câte 12 lei, însă am văzut că în magazinul online Farmasi costă 14 lei. Am observat că pe site-ul lor este o mică diferenţă între nuanţe, aşa că e posibil să aveţi oarecare surprize dacă veţi cumpăra online. Din fericire, produsele Farmasi se găsesc cam peste tot, mai ales în  Bucureşti.

 

2 thoughts on “Mărţişoare-ruj Farmasi

Leave a Reply

