Nails

NOTD: Colorama 71 de la Maybelline

OLYMPUS DIGITAL CAMERANu voiam să încep într-un mod pesimist această postare, însă sunt dezamagită de lacul de unghii Colorama de la Maybelline. Este prima ojă pe care o am de la ei, insă cred ca m-as gandi de două ori înainte de a-mi mai cumpara alta, cel puţin nu una din gama Colorama.

Am cumparat-o acum câteva luni bune din DM, unde era la reducere. Nu as putea sa spun cu cât era redusă, pentru ca nu am văzut-o niciodată la preţ intreg, însă am dat vreo 8 lei.  Nu este un preţ mare, însă când mă gandesc că am Gabrini la 4 lei, de care sunt mult mai mulţumită…

Imi doream o nuanţă asemenea celei pe care o prezint, uşor metalică. Nuanţa îmi place, ce nu-mi place este consistenţa şi cum arată pe unghii. Este destul de groasă şi lasă nişte dungi destul de inestetice (care se văd şi nu prea în fotografiile mele :D), lucru care o face să pară de o calitate îndoielnică, deşi e Maybelline.

Dupa cum se vede, am folosit-o de câteva ori, însă mai mult pentru culoare- nu am aşa multe oje nude şi din când în când simt nevoia să-mi colorez unghiile în nuanţe mai cuminţele, mai ales dacă le las să crească mai mari.

Ca şi rezistenţă, este destul de bunicică, nu sare prea repede de pe unghii, însă cred că mă influenţează şi faptul că e nude si nu e aşa vizibil când sare pe alocuri.

Mirosul este acceptabil, chiar au un plus pentru asta. Nu-mi miroase casa ca o platforma de petrol dupa ce-mi fac unghiile, asa cum mi s-a intamplat cu alte oje.😛

Colorama nr. 71 de la Maybelline:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 thoughts on “NOTD: Colorama 71 de la Maybelline

    1. Nu se vad in fotografii, insa pe unghii se vad, te asigur. Acum stau sa ma gandesc ca poate asta s-a vrut a fi efectul lasat de acest lac de unghii. Daca e asa, pe mine nu m-a convins si nu asta voiam😀

  1. Eu chiar in acest moment am o oja de la colorama pe unghii. Este nr 155 si este un rosu-portocaliu. Sunt extrem de multumita de ea. S-a aplicat excelenet..si rezista o gramada. Si am luat-o la recomandarea unei prietene, care si ea are chiar cateva si tot asa este multumita. Banuiesc ca la ei culorile metalice nu sunt excelente, lasand urme ale pensulei, din cauza experientei tale cu aceasta oja. Ma bucur mult ca am gasit aceasta postare, acum stiu sa ma feresc de ojele lor metalice,

Leave a Reply

