Reviews

Review: CosmeticPlant- STOP! căderii părului

stop-caderii-paruluiAstăzi vă voi vorbi despre două produse pentru păr pe care le-am folosit în ultima vreme. Este vorba de şamponul STOP! căderii părului cu pantenol şi trifoi roşu şi loţiunea STOP! căderii părului, ambele de la Cosmetic Plant.

 

1. Şampon STOP! căderii părului cu trifoi roşu şi pantenol

sampon-stop-caderii-paruluiDescriere oficială:

Bazat pe un principiu activ* ce combină acţiunea unei peptide cu cea a extractului de trifoi roşu, şamponul are o eficienţă crescută împotriva căderii părului şi stimulează creşterea acestuia. Acţionează în mod direct prin 3 mecanisme asupra factorilor responsabili de pierderea părului: normalizează ciclul de crşstere a firului de păr, menţine dimensiunea foliculului pilos şi consolidează ancorarea acestuia. Se aplică pe părul umed şi se masează uşor timp de 2-3 minute. Se clăteşte cu apă şi se repetă operaţiunea dacă este nevoie. Părul devine sănătos şi plin de vitalitate. Pentru rezultate optime se recomandă folosirea în combinaţie cu Loţiunea STOP! căderii părului.
*ingredient activ premiat la „In-Cosmetics Asia” 2011.

Ingrediente:
Aqua, Sodium coco sulfate, Cocamidopropyl betaine, Decyl glucoside, Sodium chloride, , Glycerin, Polyquaternium-39, Butylene glycol, Dextran, Acetyl tetrapeptide-3, Trifolium Pratense flower extract, Panthenol, Capsicum Frutescens fruit extract, Parfum, Citric acid, Benzyl alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Ce spun eu:

L-am folosit mai bine de o lună, timp în care m-am spălat doar cu el. La început mi-a cam scos vopseaua din păr, aşa că, dacă sunteţi proaspăt vopsite şi ţineţi la culoare, mai amânaţi folosirea lui.

Are un miros frumos, o consistenţă destul de densă, faţă de cum eram eu obişnuită la genul acesta de şampoane (împotriva căderii părului). Face destul de multă spumă şi curăţă bine părul, chiar şi după o singură spălare.

Cel mai mult mi-a plăcut că nu-mi încurca părul, aşa cum mi s-a întâmplat la un alt şampon împotriva căderii părului pe care l-am folosit mai demult.

Pentru ca bănuiesc că cel mai mult la acest şampon interesează dacă stopează sau nu căderea părului, în cazul meu nu pot spune că s-a văzut neapărat vreo schimbare. Mi se pare că părul meu pică exact la fel, nici mai mult nici mai puţin.

Un alt aspect ar fi că părul meu parcă s-a uscat mai rău ca oricând la vârfuri. Nu spun că este neapărat vina şamponului, dar având în vedere că folosesc de fiecare dată fie balsam, fie mască, din când în când îmi dau cu ulei de măsline pe vârfuri, nu prea mi-am lăsat părul să ia contact cu vântul sau gerul şi totuşi părul meu a fost extrem de uscat la vârfuri încât acum am fost nevoită să-mi tai câţiva cm buni, mă face să cred că a contribuit şi şamponul.

Are 250 ml şi costă vreo 15 lei.

2. Loţiune STOP! căderii părului

LOTIUNE STOP! CADERII PARULUI 100MLDescriere oficială:

Loţiunea are o formulă inovatoare bazată pe un ingredient activ* complex: extract de trifoi roşu şi acetyl tetrapeptide-3, prin care protejează intens părul. Conform testelor clinice realizate de către producătorul ingredientului, după aproximativ 4 luni de folosire, acesta realizează o îmbunătăţire a ratei creşterii părului cu 46%. Loţiunea stimulează creşterea părului, acţionând prin 3 mecanisme: normalizează ciclul de creştere a firului de păr, consolidează ancorarea acestuia şi menţine dimensiunea foliculului pilos. Se aplică zilnic uniform pe pielea capului prin masaj uşor cu vârful degetelor. Nu se clăteşte. Pentru rezultate optime se foloseşte în combinaţie cu şamponul STOP! căderii părului.
*ingredient activ premiat la „In-Cosmetics Asia” 2011.

Ingrediente:
Aqua, Butylene glycol, Dextran, Acetyl tetrapeptide-3, Trifolium Pratense flower extract, Benzyl alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Ce spun eu:

Aşa cum probabil bănuiţi, loţiunea am folosit-o în acelaşi timp cu şamponul. Trebuie aplicată la nivelul scalpului zilnic, lucru pe care recunosc că nu l-am făcut. La început, mă dădeam în fiecare zi, însă apoi parcă nu mai aveam răbdare, fie uitam şi mai săream câte o zi.

Mi-a plăcut faptul că nu necesită clătire. Arată asemenea apei, însă odată aplicată pe scalp se simt furnicături, ceea ce înseamnă că acţioneză şi amplifică circulaţia sângelui la nivelul scalpului.

Nu prea mi-a plăcut că este atât de fluid[. De multe ori, în timpul aplicării, ma trezeam cu lotiunea pe faţă, asta din cauză că nu aveam cum să o masez atât de repede ca să intre în piele. Totuşi, nu vreau să fiu cârcotaşă. Probabil că, dacă era mai densă, ar fi necesitat clătire şi n-ar mai fi putut fi aplicată zilnic.

Nu ştiu cât să zic că ţine. Asta pentru că nu am folosit-o zilnic, dar cu aproximaţie, aş putea da o perioada de cel mult trei săptămâni.

Din câte îmi aduc aminte, pe cutie scrie că ar trebui aplicată vreo 3 luni pentru a se vedea rezultate, aşa că eu cu siguranţă nu pot vorbi încă de eficacitatea acestei loţiuni.

Are 100 ml şi costă peste 30 de lei.

De acum încolo, o să folosesc un şampon care se laudă tot cu fortificarea rădăcinii părului, aşa că, dacă văd vreo schimbare în ceea ce priveşte numărul de fire care îmi cad, cu siguranţă o să mă gandesc că a fost şi datorită utilizării şamponului şi loţiunii STOP! căderii părului timp de aproape două luni.

*produsele au fost primite pentru testare – @ Dorina.

Leave a Reply

