Wedding

Rochia si fotografiile

…de nunta, evident. Daca v-am facut curioase cu titlul, acum e momentul sa si explic despre ce e vorba. Vorbeam zilele trecute cu prietenele mele despre diverse. Si tot vorbind ca intre fete, nu stiu cum am ajuns la o discutie despre asa-zisa cea mai importanta zi din viata unei femei. Da, este vorba de ziua nuntii😀.

Si ne gandeam noi ce este cel mai important in “magica” zi. Totul, as raspunde oricand fara sa stau prea mult pe ganduri.

Totusi, ceva-ceva tot  trebuie sa fie cel mai important pentru fiecare femeie. Asa ca am facut o lista cu ce considera fiecare ca nu trebuie sub nicio forma sa fie un esec.

In afara de faptul ca ne “pricopsim” cu un sot (hi hi hi), ia sa vedem ce au mai raspuns fetili ca ar fi important in ziua nuntii:

– “sa am rochia perfecta”

– restaurantul

– muzica buna

– tortul

– “sa-mi stea parul bine”😛

– “sa am un make-up ireprosabil”

– “sa am invitati multi”

– darul de nunta sa fie consistent😛

– “sa nu-mi apara un cos pe fata chiar in acea zi”

– fotografiile de nunta perfecte

– “sa nu ma paraseasca la altar” (buna asta :))

…si lista ramane deschisa pentru oricine vrea sa o completeze.

Lasand gluma la o parte, e normal sa vrem ca ziua nuntii sa fie perfecta. Totusi, sunt doua lucruri care as spune eu ca sunt chiar importante si trebuie sa iasa cat mai bine.

Am vazut nu demult postarea unei bloggerite care povestea cum fotografiile ei de nunta au fost un esec din cauza neprofesionalismului celor care au fost trimisi in calitate de fotografi.

Si eu si prietenul meu suntem pasionati de fotografie, dar mai ales el, asa ca il cred in stare sa faca el insusi fotografii la nunta, numai sa iasa bine. Dar cum in poze trebuie sa fie si mirele, evident ca ar fi de preferat sa apelam la un profesionist😛

Un fotograf nunta Bucuresti pe care l-as lua si in provincie, daca nu mi-as face nunta in Bucuresti, este Lucian Joita. Mie mi-a fost recomandat de un prieten si trebuie sa recunosc ca am stat ceva pe website-ul lui admirandu-i fotografiile.

Si acum ma tenteaza site-urile de rochii de mireasa, cand stiu ca mai e ceva pana la minunata zi😀, nici nu vreau sa ma gandesc cat de greu imi va fi atunci sa aleg ceva.Sper doar sa nu ma las influentata si sa aleg  ceva care chiar imi place.

Zilele trecute intrasem “intamplator” pe un site de profil si m-am amuzat teribil cand am vazut ca rochia pe care dadusem click se numea chiar “Rochie de mireasa Elena”. Coincidenta sau nu, modelul imi place.

Sursa foto aici

One thought on “Rochia si fotografiile

  1. Eu zic ca cele mai importante sunt fotografiile, poti sa ai cea mai scumpa si cea mai frumoasa rochita, daca ai un fotograf slab nu va imortaliza frumusetea rochiei si a momentului.

Leave a Reply

