Reviews

(mini)Haul Farmasi

Trebuie sa recunosc că multă vreme, la auzul brandului Farmasi, primul cuvant care mi-ar fi venit în minte ar fi fost “OJĂ”. Deşi ştiam că au şi alte produse cosmetice, acestea nu s-au facut prea cunoscute în faţa consumatoarelor românce.

Apoi eu am descoperit tuşul Farmasi, despre care am scris pe blog şi de care sunt foarte multumita, avand in vedere pretul mic cu care l-am achiziţionat, adică 9 lei.

Începând de azi, Farmasi îmi oferă ocazia de a încerca şi alte produse pe care le comercializează în România şi de care sunt foarte curioasă cum se comportă.

Mi-am ales:

– fondul de ten High Performance, nuanţa o4- Fair Ivory (32 lei), care la o prima incercare mi se pare putin cam deschis pentru tenul meu, de aceea v-aş recomanda sa va luaţi fondul de ten de la stand, unde îl puteţi încerca, comandat pe site poate fi cam tricky şi să nu nimeriţi nuanţa

pudra compactă Silky Touch, nuanţa 03 opal Rose (16 lei), pe care am nimerit-o mai bine decât fdt. Are o textura foarte fină la o primă atingere si un miros subtil

corectorul lichid Farmasi, o3 (12 lei). Arată interesant şi diferit de ce am avut până acum în materie de corectoare, sper să aibă şi o acoperire bună

ojă Farmasi, nuanţa 38 (6 lei). E ceva mai deschisă faţă de cum pare pe site, însă îmi place şi abia aştept să o încerc pe unghii

După cum vedeţi, pe mine m-au atras mai mult produsele pentru faţă, însă trebuie să recunosc că mai sunt multe altele pe care le-aş încerca de la ei (rujuri, farduri de obraz, de pleoape etc.)

Au nişte nuanţe superbe de oje şi sunt multe pe care le-aş încerca. Prin blogosfera beauty am observat că fetele se cam vaită cum că ar sări cam repede de pe unghii. Eu am avut acum ceva vreme oje de la Farmasi, dar nu-mi mai amintesc cum se comportă. O sa vad acum cu noua mea nuanţă.

După ce o sa folosesc cosmeticele de mai sus o perioadă, o să le fac câte un review la fiecare şi să vedem dacă produsele Farmasi, ce au un preţ accesibil, merită investiţia noastră.

*produsele au fost primite pentru testare

7 thoughts on “(mini)Haul Farmasi

  1. oja rosie-caramiziu, asa o vad eu, e foarte draguta, se le folosesti cu placere si abia astept sa vad cum se comporta la tine🙂
    te-am trecut in blogroll meu😉

  2. Fondul de ten e preferatul meu, nu-mi vine sa cred cat de bine m-am inteles cu el. Si corectorul l-am luat de vreo 3-4 zile, imi place mult.
    Mai m si fdt Matte, care se intinde putin mai greu fata de High C., insa e bun si acesta.
    Sa le folosesti cu drag si spor!

    1. Multumesc frumos. Si mie imi place fdt ca acopera destul de bine, insa am o nuanta cam prea deschisa si trebuie sa-l amestec cu un BB Cream mai inchis, ceea ce cred ca ii cam ia din calitate. Corectorul in schimb imi place foarte mult.

Leave a Reply

