Reviews

Review: Rimmel ScandalEyes + Update

Buna!

Acum cateva luni mi-am cumparat din DM mascara Rimmel Scandal Eyes, care avea o reducere considerabila, fiind nou aparut, asa ca nu m-am putut abtine.

Pentru ca mai aveam destul din vechea mascara, am hotarat sa nu o desigilez pana nu o  termin pe cea anterioara, mai ales ca stiu cat de repede expira acest tip de produs de la desfacere (3 luni).

M-am abtinut cu greu si abia acum cateva saptamani, am decis ca e momentul sa o  folosesc.
Ce sa zic, pentru inceput sunt putin cam dezamagita, ma asteptam la ceva mai spectaculos.  Este un rimel pentru volum care promite gene spectaculoase, insa pe mine inca nu m-a convins. Are o periuta gigantica, de mult n-am mai vazut una asa la o mascara. Cea pe care o folosesc eu este si waterproof.

Eu nu am niste gene prea lungi si nici foarte dese, as zice ca sunt medii. In fotografii poate nu se observa prea bine, dar va zic eu ca sunt potrivite.

Nu o sa zic ca este o mascara rea, asa ca o voi mai folosi o perioada si o sa revin cu un update. Am observat ca toate rimelurile (recunoscute ca fiind bune) pe care le-am folosit pana acum imi fac genele mai lungi si mai voluminoase atunci cand sunt pe terminate si devin putin mai uscate. Nu stiu care e explicatia, dar asa mi s-a intamplat cu ultimele pe care le-am avut ( BeautyCycle-Amway si Deborah). Ultimul, cel putin, ma surprinde acum cand e pe sfarsite- o sa scriu s despre el data viitoare, cand voi avea fotografiile doveditoare😀

Revenind la Rimmel ScandalEyes:

Inainte:Dupa o aplicare:Dupa doua aplicari:Dupa cum spuneam, eu il astept sa-si revina si apoi o sa scriu ce si cum. (19 august 2012)

Update 14 oct. 2012

A trecut deja ceva timp de când am încercat să “folosesc” acest rimel, dar sunt in continuare dezamagită. Cred ca este printre cele mai proaste pe care le-am avut până acum. Pur şi simplu nu are nici un efect, nici de volum, nici de alungire…

Periuta este gigantică, dar inutilă, deoarece rişti sa te murdăreşti grav la ochi din cauza ei.

Varianta pe care o am eu, fiind waterproof, se demachiază foarte greu şi arată tare ciudat pe dischetă, ca nişte scame mai mici. Nu l-aş recomanda nimănui. Eu încă am dat foarte puţin pe el şi nu-mi pare chiar aşa de rău, dar preţul întreg chiar nu şi-l merită.

4 thoughts on “Review: Rimmel ScandalEyes + Update

    1. Eu am vazut si auzit mai multe variante. De exemplu, pe asta, Scandal Eyes, scrie ca expira in 12 luni de la deschidere. Dar stiu ca e recomandat sa nu-l tii mai mult de 3 luni. Acum normal ca nu-l arunc daca nu l-am terminat dupa 3 luni, insa daca as avea ochii sensibili, probabil ca as face-o.

Leave a Reply

