Health

Păr mai deschis prin tratamente naturiste?

Acum ceva timp am citit un articol despre cum poţi să-ţi deschizi culoarea la păr fără să te vopseşti. Trebuie să specific că eu am aplicat “reţeta” acum câteva luni bune, înainte să mă vopsesc şi când aveam o mare parte a părului natural.

Din propria experienţă vă spun că dacă sunteţi şatene sau brunete, luaţi-vă gândul de la deschiderea părului la culoare fără să folosiţi vopsea sau decolorant, deci în mod natural.
La blonde s-ar putea totuşi să meargă, deci nu desconsider total metoda naturistă.

Ei bine, iată ce am încercat eu dorindu-mi un păr mai deschis cu o nuanţă fără să mă vopsesc (intre timp m-am vopsit😛 ) :

ceai de muşeţel foarte concentrat (puneam vreo 5 pliculeţe la 1/2 l apă)

zeama de la o lămâie

Le amestecam şi mă clăteam la sfârşit de tot cu mixul după rutina spălatului pe păr (şampon şi balsam). Menţionez că nu mă mai clăteam cu apă după şi, spre surprinderea mea, nu mi se îmbâcsea deloc părul, ba chiar parcă se aşeza mai frumos şi era mai strălucitor.

Probabil că multe dintre voi nici nu vreţi să auziţi de lămâie în păr (pe faţă nici atât), eu nu vă zic nici să folosiţi nici să nu. Fiecare îşi ştie cel mai bine tipul de păr şi oricum puteţi face puţină documentare înainte şi să luaţi decizia cea mai bună. Eu am oarecum părul dispus la un aspect uscat, însă nu pot spune că lămâia i-a înrăutăţit situaţia (şi nici măcar nu mă clăteam cu apă  după lămâie şi muşeţel).

Aşadar, părul nu mi s-a deschis deloc la culoare, deşi foloseam metoda după fiecare spălare timp de câteva săptămâni, aşa că am renunţat în cele din urmă şi m-am vopsit.

Eu nu zic că nu ar merge la nimeni (blondele naturale poate au mai multe şanse), dar eu fiind şatenă, nu a funcţionat.

M-am inspirat de aici.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte Fii mai frumoasă pe Facebook!

10 thoughts on “Păr mai deschis prin tratamente naturiste?

  1. Stiam si eu metoda, dar nu credeam ca da roade :))
    In schimb, cea cu nuci, ca sa ai parul mai inchis chiar e buna. Nu am testat-o eu, dar am vazut ca functioneaza la alte persoane🙂

  2. Si eu am auzit de frunze de nuc, parca, dar la fel, nu am incercat. Oricum nu mi-as mai dori parul inchis. Mi se pare ca-mi inaspreste trasaturile si parca imi sta mai bine cu culori mai deschise

  3. merge si cu lamaia ..si mai ales in amestec cu miere…e f eficienta ..la mine a avut efect..si eram satena inchis,,,asa ca depinde

  4. Cu lamaie merge 100%, dar nu asa cum ai facut tu. Ci asa : Vitamina C si suc de lamaie. Aceasta tehnica fascinanta de deschidere a nuantei parului este folosita de mii de oameni din intreaga lume, deoarece este eficienta si foarte ieftina. Ai nevoie de sase tablete de vitamina C faramitate, care se pun peste doua linguri de suc de lamaie. In aceasta solutie mai adaugi si putin sampon si apoi amesteci bine pana devine o compozitie omogena. Aceasta noua solutie se aplica pe par si se maseaza delicat. Ulterior trebuie sa iti acoperi parul cu folie de plastic/ aluminiu pe care o mentii circa o ora [ poti mai mult daca vrei ca culoarea ta sa se deschida mai mult ]. Dupa, tot ce trebuie sa faci este sa te speli cu samponul tau obisnuit si sa te bucuri de o culoare de par mai deschisa si plina de stralucire.
    Eu am incercat dupa ce mi-am dat jos folia din cap sa stau la soare si sa ma usuc natural, a dat roade si mai bine !

  5. Si eu mi l-am deschis asa.Sunt satena natural dar m-am vopsit bruneta cativa ani.De ceva vreme m-am saturat de brunet si nu m-am mai vopsit.M-am tuns si fiindca aveam jumate brunet,jumate saten am vrut o uniformizare (discrepanta dintre nuante nu era suparatoare).Mi-am facut amestecul cu vitamina C,am mai pus lamaie,miere….si apoi si alte amestecuri in sedinte diferite, cu ulei de masline,ceai de musetel…toate magariile astea si a mers! De 4 ori pana acum,intr-o sapt jumate…mi-am deschis vizibil culoarea.Pana si prietenul meu care de obicei nu e atent la detalii a observat.I am happy now!

    1. Multumesc pentru comentariu. Vazand ca sunteti mai multe care aveti rezultate cu acest amestec de vitamina C, ma convinge si pe mine sa incerc si poate si pe alte fete. Te mai astept pe blog.

Leave a Reply

