Reviews

Review: Mascara DEBORAH Volume Sprint

Buna!

De curand va spuneam ca o mascara care a inceput sa-mi placa foarte mult, desi o folosesc de ceva timp, este Deborah Volume Sprint. Eu mi-am achizitionat-o mai demult impreuna cu revista Unica la pretul de 15 lei. Nu i-am acordat prea multe sanse, ma gandeam ca e posibil sa fie uscata, dar am zis ca pana la urma revista singura costa 10 lei, asa ca nu aveam prea mult de pierdut.

La inceput nu pot spune ca mi se parea cine stie ce, poate la fel ca orice alta mascara, insa pe masura ce e pe terminate, parca devine tot mai buna.

Chiar da volum genelor, iar mie mi se pare ca le si alungeste putin si le ridica, fara sa le incarce prea mult. Este cu siguranta o mascara pe care mi-as cumpara-o. Are o periuta normala, exact asa cum se gaseau acum ceva timp, insa mie mi se pare ideala.

Din pacate, fotografiile mele nu sunt prea reusite, mi-au iesit cam miscate si nici lumina nu e prea buna. Nu prea am stiut cum sa stau pentru a reda cat mai  exact efectul lasat de aceasta mascara asupra genelor, tocmai de aceea, mai jos va las un link catre Aurora Toma, care la randul ei a facut un review acestui produs si se pare ca ea are poze reusite (si gene mai lungi si mai frumoase :D).

Nu stiu exact unde sa zic ca se gaseste Deborah Volume Sprint, probabil ca in magazinele cu cosmetice si chiar in hypermarket-uri, desi nu pot spune ca mi-a sarit pe undeva in ochi. In orice caz, pe internet am vazut-o si la 28 lei, dar si la 36 lei.

Before:

After:

Si link-ul de care va ziceam:

http://tomaaurora.blogspot.ro/2011/10/review-mascara-volume-sprint-deborah.html

Leave a Reply

