Health

Masca de par – by Elena Gheorghe

Mie mi-era simpatica Elena Gheorghe intr-o perioada, insa in ultima vreme m-am saturat sa vad mii de articole in care e divinizata pentru cat de bine s-a refacut dupa ce a nascut si cat de bine arata pentru o proaspata mamica. Ok, am inteles, bravo ei! Autoarele articolelor vor probabil sa motiveze si alte mamici, dar eu cred ca-si atrag mai multe antipatii din partea lor. Mai ales Elena Gheorghe cred ca devine antipatica si fara sa vrea, saraca.

Citeam zilele trecute pe site-ul perfecte.ro despre o masca de par pe care ne-o recomanda Elena Gheorghe si pe care ea o foloseste o data la doua saptamani. Acum eu n-o sa pic in capcana si sa cred ca doar aceasta masca este  “de vina” pentru parul frumos al cantaretei (probabil ca masca si-o aplica la doua saptamani si o data pe saptamana merge la salon). Lasand la o parte micile rautati, masca asta chiar cred ca ar putea face minuni pentru un par degradat dupa ce toata vara soarele ni l-a agresat sau dupa vopsiri repetate sau pur si simplu pentru o hidratare intensa a podoabei capilare.

Desi acum folosesc o masca din comert (Elseve pentru par vopsit), pe mine ma tenteaza sa incerc masca recomandata de Elena Gheorghe.

Ea nu a dat cantitatile la toate ingredientele, insa cred ca pot fi usor aproximate, fiind multe, nu trebuie exagerat cu niciunul dintre ele:

Iata ce masca de par isi prepara Elena Gheorghe:

2 galbenusuri 

Jumatate de cub de drojdie

Ulei de ricin

Vitamina A uleioasa

Vitamina E uleioasa

Ulei de masline

Fiole de B1, B6, B12 – cate 2 fiole din fiecare

Jumatate de lamaie

Totul se amesteca, se omogenizeaza . Prima oara speli parul, il usuci cu prosopul si apoi aplici aceasta masca pe care o tii in jur de 3 ore.

Ingredientele mastii se gasesc la farmacie, dar si la magazinele naturiste de tip plafar.

Ce-mi place mie in mod special la parul Elenei Gheorghe este culoarea. Mereu a avut parul vopsit in  nuante la care eu aspir  intr-o zi senina. Cel putin la cele din pozele atasate acestei postari…:)

4 thoughts on “Masca de par – by Elena Gheorghe

    1. Se spune ca lamaia usuca pentru ca este astringenta. Insa nu stiu ce sa zic, pe de alta parte este recomandata pentru parul gras si cu matreata. Cred ca depinde de la persoana la persoana.

  1. Am cautat in farmacii foile de D 12 si spun ca nu exista așa ceva.
    Exista sau nu? Dacă da unde se găsesc?

    1. Acum mi-am dat si eu seama ca cel mai probabil este vorba despre o greseala, fiind vorba de vitamina B12, nu D12. Insa greseala este la cei de la perfecte.ro, de unde am preluat ingredientele mastii, dupa cum am precizat la inceputul postarii. Imi pare rau ptr inconvenient. Sper sa gasesti fiole de B12🙂 Am corectat si in postare

Leave a Reply

