Beauty & Make-up

Tendinte make-up- toamna 2012

Mda, toamna e aproape… Sunt genul de persoana care nu face mari schimbari in stilul de a se machia indiferent de sezon sau de moda. Stiu cu ce nuante imi sta bine, ce-mi scoate ochii in evidenta si in general, ma machiez cam in acelasi stil prin rotatie, in functie de vestimentatie, locul in care merg, daca e  zi sau seara si mai ales in functie de dispozitia din acel moment. Totusi, nu ratez sa citesc articolele care apar in reviste legate de ce se poarta in sezonul urmator. Daca e ceva ce-mi place, adopt si la mine acel detaliu, daca nu, prefer sa vad la altele.

In sezonul toamna 2012, isi va face simtita prezenta tot mai frecvent tusul de ochi, pentru a crea un make-up retro- acei cat eyes, machiaj iubit de multe dintre noi. Daca in timpul verii nu prea am folosit tus de pleoape, deoarece m-am machiat mai putin si mai natural, din toamna voi reveni la el si imi voi crea linii subtiri (ziua) si ceva mai grosute si cu codite😀 seara- sper sa-mi iasa cat mai drepte- imi fac multi nervi cand gresesc si trebuie sa sterg. Eu prefer eyeliner-ul negru pe pleoapa superioara, insa recunosc ca uneori le folosesc si pe cel verde inchis si pe cel gri.

Eyelinerul albastru se pare ca va fi o alta vedeta a sezonului ce va incepe in curand, insa recunosc ca eu nu ma dau deloc in vant dupa  ceea ce inseamna albastru la ochi. Imi place culoarea albastra la nebunie, insa nu in make-up. Mie cel putin nu mi se pare ca mi se potriveste si in general cred ca persoanelor cu tenul deschis nu le sta prea bine cu fard sau creion albastru. La cele cu tenul masliniu si mulatrelor le vine, in schimb, mult mai bine un make-up cu albastru.

Machiajul natural, cu nuante nude, nu se va demoda niciodata din fericire. In aceasta toamna revine conturul ochilor in stil monocromatic si farduri subtile de lila, bej, gri, bronz asortat cu buze date doar cu balsam sau gloss-uri in nuante nude.

Desi zilele astea inca mai e canicula, nu mai e mult pana vor veni zilele friguroase, iar atunci un produs de make-up recomandat a fi folosit mai des va fi blush-ul- care va da acel efect de “bujori in obrajori”.

Pentru cele mai indraznete dintre voi, un ruj ce nu trebuie sa va lipseasca din portfard in aceasta toamna este cel in nuanta burgundy. Mie imi place foarte mult aceasta nuanta, insa nu ma vad prea curand purtand un ruj asa, poate mai degraba o oja.

Mai multe detalii despre tendintele din make-up din aceasta toamna (2012) puteti citi si aici.

In toamna asta, fiti si mai frumoase!

Leave a Reply

