Nails

Manichiura de vara (3)

Vara e pe sfarsite, desi dupa vremea de afara n-ai prea zice. La inceputul acestui anotimp spuneam ca mi-ar placea sa incerc pe unghiile mele cateva nuante de oja pe care le consider eu reprezentative pentru vara. Din pacate, unele dintre aceste culori, chiar daca s-au purtat si au fost foarte apreciate de multe fete, mie pur si simplu nu mi se potrivesc (nu sunt stilul meu), chiar daca mi se par dragute. Cel putin pe moment, poate peste un an, doi, trei, le voi vedea cu alti ochi.

Un exemplu este oja in nuanta Lime de la Essence, care apropo, in acest moment este redusa la doar 3,5 lei de la 7 lei (la standul din Crangasi):

Sursa foto: http://neverspoiledenough.blogspot.ro/2012/03/essence-romania-brosura-noua-si-oja.html

O alta nuanta pe care mi-ar fi placut sa o incerc in vara asta, dar pe care n-am vazut-o (poate nu m-am uitat eu mai atenta) este aceasta :

Culoarea “menta” se pare ca a fost vedeta in aceasta vara si nu numai la haine.

Revenind la mine, saptamana trecuta m-am tot invartit pe la standul Rimmel, pentru ca stiam ca ojele  “60 Seconds” sunt reduse la 6 lei si ceva. Dar nu stiam ce nuanta sa-mi aleg. Pana la urma am plecat cu cea numita 620 How do you Lilac it, o nuanta de lila, eu i-as fi zis un trandafiriu, pentru ca am la mama in gradina niste trandafiri exact de culoarea aceasta. Mi se pare o nuanta potrivita pentru orice anotimp si este foarte feminina. Imi place ca poate fi data si pe unghiile mai lungi (abia astept sa-mi creasca), deoarece nu este stridenta, ci foarte finuta si dragalasa😀 . Am folosit intai un base coat de la Rimmel, acelasi pe care l-am folosit si la Manichiura de vara (2) , dupa care am aplicat lacul 620, mai sus numit. Si iata ce a iesit:

Si aici se incheie seria de manichiuri de vara, daca vreti sa le vedeti si pe celelalte, iata link-urile:

Manichiura de vara (1)

Manichiura de vara (2)

Daca v-a placut puteti da un Like in partea dreapta-sus si va mai astept la mine pe blog.🙂

One thought on “Manichiura de vara (3)

Leave a Reply

