Fără categorie

Reduceri la cosmetice si nu numai :)

Postarea asta poate ca o sa sune a reclama, insa nu e deloc. Pur si simplu sunt  incantata de ce oferte am gasit si vreau sa impartasesc si cu voi. Sper sa cititi acest post in timp util🙂.

In ultima vreme imi fac cumparaturile in Auchan Militari, insa astazi, in timp ce asteptam pe cineva la Lujerului, am dat o fuga pana in Cora, doar asa sa-mi treaca timpul. Stiam ca ei au reduceri din cand in cand la diverse produse, dar acum chiar mi-a placut ce-am vazut.

Nu e mult de cand m-am vopsit, dar probabil ca intr-o luna cel mult va trebui sa-mi revopsesc radacinile, asa ca asteptam o binevenita reducere la vopseaua cu care ma fac acum si despre care am scris si aici. Ei bine, mi-am luat 2 cutii de vopsea Garnier Color Naturals + un balsam Garnier (cel nou) la doar 20 de lei. Eu zic ca e o afacere buna, avand in vedere ca o cutie luata separat costa aprox. 12 lei, iar balsamul este 7-8 lei. Fiecare nuanta de vopsea de la Garnier Color Naturals avea alt balsam Garnier. La “ciocolata mea” am primit unul cu  ulei de argan si extract de merisor. Nu miroase extraordinar, dar este pentru parul vopsit. Sper sa fie hranitor si sa-mi descurce bine parul.

Si la Wellaton era o oferta. Mi se pare ca doua cutii de vopsea costau 25 de lei.

Mi-a mai sarit in ochi pachetul alcatuit din doua creme hidratante L’Oreal Triple Active + un lapte demachiant (despre care am scris aici) care costa 33 lei. Din pacate, nu mi l-am luat pentru ca acum am stoc complet de crema hidratanta, prefer sa o termin si apoi sa-mi iau altele. Insa oferta mi se pare de nerefuzat.

Mai erau oferte si reduceri si la alte produse, insa astea mi-au facut mie cu ochiul. E posibil ca aceste oferte sa fie si in alte hypermaket-uri, insa eu in Cora le-am vazut, deci de asta scriu.

Spor la cumparaturi!😀

PS: Dorina, multumesc pentru giveaway-ul generos adresat doar mie :*.

2 thoughts on “Reduceri la cosmetice si nu numai :)

  1. Cu multa placere, dar vad ca deja ma platesti, ca imi faci reclama blogului :))
    Aaa, nu uita si de reducerea Essence la oje (am scris si eu pe FB)🙂
    Sa faci review la kit-ul de sprancene si cu poze daca vrei, da?

Leave a Reply

