Reviews

BB Cream de la Garnier

Buna!

Folosesc de cateva luni BB Cream de la Garnier si, deoarece am mai facut si pauze, am zis sa mai aman review-ul. Pe net sunt o multime de review-uri la acest produs, dar m-am gandit ca nu strica inca o parere in plus, asa ca sa va povestesc si eu despre BB Cream.

Producatorul spune despre ea ca este  o crema multifunctionala pentru utilizare zilnica,

–          Uniformizeaza tenul

–          Reduce porii si imperfectiunile

–          Anti-stralucire, matifiaza tenul non-stop

–          Hidrateaza 24h

–          Protectie UV SPF 15

–          Se gaseste in doua nuante, Light si Medium, iar de curand a aparut si varianta pentru ten gras.

Mi-am cumparat-o in ideea ca va tine locul cremei hidratante pe care o folosesc mereu si va avea putin si din efectul fondului de ten. Din cate am observat, majoritatea bloggeritelor au scris mai mult de rau decat de bine despre acest BB, principalul defect fiind acela ca are alcool denat in concentratie cam mare, acesta fiind iritant pentru ten.

Eu nu pot spune ca s-a manifestat negativ asupra tenului meu. Mi-am luat nuanta Medium in ideea ca o folosesc pe timpul verii cand sunt mai bronzata.

Cum spuneam, alcoolul din continut nu m-a afectat pe mine, cel putin nu pe termen scurt, dar ceea ce nu mi-a placut deloc este ca lasa fata cam prea lucioasa si nicidecum nu are un efect anti-stralucire, matifiant asa cum este laudata oficial.

Mie imi place mirosul de citrice. Intr-adevar este cam puternic, fapt ce dovedeste continutul cam mare de parfum ce ar putea fi daunator pentru tenurile mai sensibile, dar referitor la miros, asta mai depinde si de gustul fiecareia.

Imi mai place aspectul cremos pe care il are si faptul ca nu mai trebuie sa folosesc nici crema hidratanta si nici fond de ten, plus ca are SPF 15. Un factor de protectie mic, dar tot mai bine decat deloc. Trebuie aplicata o cantitate mica de produs, altfel sunt sanse sa arate ca o masca, asemenea fondului de ten in exces.

O alta remarca a celor care au facut review-uri acestei creme a fost cea referitoare la cele doua  nuante, care fie e prea deschisa, fie prea inchisa. Eu nu am un ten prea inchis nici macar dupa bronzare (se poate vedea si in fotografie), cu toate astea nuanta Medium se uniformizeaza destul de bine si nu pare prea inchisa pe tenul meu. Probabil ca pe timp de iarna, Light mi-ar fi mai potrivita.

 

 

 

 

 

 

 

Are o acoperire mica dupa cum se vede si in fotografii, acopera doar partial imperfectiunile. Nici nu aveam pretentii prea mari, este totusi o crema. Se vede insa o diferenta in bine in fotografia After.

Mi se pare ca reclama care i se face la televizor este cam exagerata, nu este chiar un produs miracol asa cum se proclama. Are un pret accesibil, insa nu cred ca as mai cumpara-o a doua oara. In niciun caz nu o recomand celor cu tenul gras sau mixt. Poate cea care a aparut mai recent, pentru tenul gras este mai eficienta, insa aceasta este mult prea lucioasa pe fata.

BB Cream de la Garnier are 50 ml si costa intre 22 si 30 lei in functie de unde o cumparati.

Pe blogurile de beauty am observat ca BB Cream-urile de la diverse firme sunt foarte apreciate si ca la noi din pacate, va mai dura ceva pana sa le vedem prin magazine, de unde pot fi accesibile mai multor fete.

Daca nu stiti inca prea multe despre acest gen de produs, din ce in ce mai popular, va recomand un articol scris pe pasagera.ro.

One thought on “BB Cream de la Garnier

Leave a Reply

