Reviews

Balea Day + Update

Nu a fost data sa intru in DM si sa ies cu mana goala. Acolo ori au produse ale caror ingrediente imi fac cu ochiul, ori au reduceri. De fiecare data gasesti alt produs care e la reducere si cand il vezi parca ai avea nevoie de el😀.

Ieri mi-am luat doar produse Balea, care mi se par foarte bune avand in vedere raportul calitate-pret. Iata cu ce o sa ma delectez  in urmatoarea perioada:

Balea Deospray cocos si flori de tiare

– NU are alcool;

– are un miros tropical-exotic, usor dulceag datorita cocosului;

– contine ulei de cocos;

– din pacate, are cloruri de aluminiu, insa mi-am dat seama ca un deodorant fara cloruri de  aluminiu nu rezista transpiratiei vara, din toamna trec sigur la cel fara aluminiu; tot in DM sunt unele roll-on naturale, dar cu un miros nu foarte placut, ci mai mult medicinal (ex: cu galbenele);

Update: Il folosesc deja de vreo luna asa ca sa va spun ce cred despre el. Intr-adevar tine mirosul neplacut departe. Daca la alte deodorante, dupa 5-6 ore nu ma mai simteam asa fresh, acesta nu lasa nici urma de miros neplacut nici dupa o zi intreaga. In ceea ce priveste petele albe, cam are toane. In unele zile cand ma dau cu el imi lasa o pelicula alba. Insa asta se intampla rar, nu stiu ce are. Mie imi place mirosul de cocos, dar cred totusi ca este cam puternic. Intr-o zi, i-am dat cu el surorii mele (care este cam sensibila/alergica la unele mirosuri) si a inceput sa stranute si sa o manance nasul, asa ca daca va stiti mai sensibile, nu vi-l recomand.

Pentru pretul pe care il are (cam 7 lei) este mai mult decat bun. O sa-l incerc si in alte variante in afara de cel cu cocos.

Sampon Balea pentru stralucire

Este un sampon pentru parul vopsit (am de gand sa ma vopsesc in curand :D). Nu l-am luat cu gandul ca va face minuni, probabil voi mai folosi si altceva impreuna cu el, insa nu vreau sa judec dinainte. Contine extract de cocos si m-am gandit ca imi va hidrata parul mai bine. Are vitaminele B3 si B5, esentiale pentru un par sanatos si filtru UV.

– 300 ml

Update: Pe o scara de la 1 la 10, i-as da un 8. O nota mare avand in vedere pretul minuscul in jur de 7 lei. Nu trebuia sa incep cu asta, pentru ca este posibil sa nu-i mai dati nicio sansa. Ei bine, parul meu il place. Nu mi se mai incurca parul atat de rau cum se intampla la alte sampoane si nu a avut niciun efect negativ asupra scalpului. Parul meu este oricum uscat si trebuie sa-i aplic masti si balsam, asa ca nu pot spune ca acest sampon a avut vreo influenta asupra parului meu, fie ea pozitiva sau negativa. Este putin cam prea lichid, lucru care-l face usor de consumat, si nu face foarte multa spuma, insa satisfacator si imi place ca este si miroase asemenea laptelui de cocos.

Astazi am fost din nou prin DM si mi-am luat o crema de corp Balea tot cu cocos despre care o sa va vorbesc dupa ce o folosesc si ce mi-a facut rau cu ochiul a fost samponul din aceeasi gama ca cel despre care v-am vorbit mai sus, dar cu miros de zmeura. Mirosul este cel putin demential, eu oricum ador zmeura. Scria pe el ca este editie limitata, dar eu as vrea sa cred ca este doar o strategie de marketing, asa ca nu mi l-am luat inca, am zis sa-l termin pe cel cu cocos si apoi mai vedem.

Balea Fixativ pentru volum

Nu ca as avea nevoie de volum, ca doar am parul ondulat, ci pur si simplu pentru fixare. Nu garantez pentru el, cel putin nu pana sa-l incerc. Uneori, destul de rar, am nevoie sa-mi fac parul sa stea intr-un anumit fel si chiar imi doream un fixativ pentru astfel de momente. L-am luat pe acesta pentru simplul motiv ca era singurul in varianta mini, adica are doar 100 ml. Nu voiam un ditamai tubul, cum se gaseste in general fixativul, deoarece il voi folosi foarte rar.

Pe el scrie ca ofera fixare de durata fara sa lase parul lipicios. Ofera volum vizibil timp de 24 h. Ofera suplete si stralucire naturala.

Update: L-am folosit de doua ori asa ca nu pot spune prea multe despre el. Totusi, as remarca faptul ca este necesar sa te speli pe par la cateva ore dupa folosire (imbacseste putin parul, dar asta se intampla la orice fixativ). Parul il fixeaza destul de bine si are un miros delicios, fructat.

Balea gel de dus cu guave

Pe asta recunosc ca l-am cumparat acum vreo doua saptamani. Imi place la nebunie cum miroase. Este perfect pentru vara, deoarece are un miros racoritor, seamana putin cu mirosul de grepfruit. Lasa pielea hidratata. Exista in aceeasi varianta, dar cu aroma de cocos, aloe vera si lime si cred ca mai era ceva, dar am uitat😀.

Ce am mai vazut interesant si la reducere ieri:

  • Spray Taft protectie caldura pana la 220 grade- era doar 10 lei, redus de la 22 lei. Ma tenta rau, dar m-am gandit ca daca mi-l iau, o sa vreau si sa imi indrept parul mai des, ceea ce n-ar fi bine pentru parul meu cu tendinta de uscare;
  • Ojele Astor culori vii (verde, galben, roz etc.) erau doar 6 lei.

*Aceasta postare am scris-o pe 23 iunie, doar update-urile sunt din 13 august 2012.

9 thoughts on “Balea Day + Update

Leave a Reply

