Reviews

Un şampon bun pentru părul gras şi fin

Buna!

M-am gandit sa dedic aceasta postare  fetelor (si nu numai) care se confrunta cu problema parului fin si gras. Din pacate, sunt multe si vad asta zi de zi in jurul meu, la metrou, pe strada etc.

Eu, ce-i drept, ma confrunt exact cu cealalta problema a parului, si anume uscat, cu prea mult volum uneori (desi nu am foarte mult par si imi cade incontinuu) si, din fericire, un fir gros.
De aceea, in cele ce urmeaza, o sa va povestesc despre experienta mamei mele, care are parul fin si gras.

Sunt in vacanta la parinti si am observat in baia mamei doua sampoane PANTENE PRO-V AQUA LIGHT de 400 ml, unul aproape terminat si unul neinceput. Asa ca mi s-a aprins un beculet si m-am gandit eu ca e ceva la mijloc, de bine.
Asa ca am intrebat-o pe mama care e treaba cu acest sampon. Mi-a zis ca e a treia oara cand il cumpara, pentru ca la ea chiar a avut rezultatul scontat. Ce vrea sa spuna cu asta? Ei bine, daca inainte, dupa 2 zile de cand se spala pe cap, parul deja incepea sa se ingrase si nici nu mai avea volum, acum mi-a zis ca parul arata foarte bine si nu e gras nici dupa 5-6 zile.

Pentru ca eu mi-am uitat samponul meu pentru par vopsit si uscat la Bucuresti, vrand-nevrand, a trebuit sa “testez” Pantene-ul lu’ mama😛 . Nu este un sampon potrivit pentru mine, asta e evident. Si parul meu incepe sa se ingrase dupa cateva zile de nespalat, insa la varfuri e uscat, mai ales daca nu folosesc balsam. Aqua Light mi-a lasat parul foarte curat, vreau sa spun ca scartaia cand l-am sters cu prosopul si nu exagerez. A, si face foarte multa spuma. Nu e nevoie de o cantitate mare pentru un spalat, asa ca tine mult o sticla.

Asadar, daca aveti parul fin si gras, go for it. Si puteti incerca si celelalte produse din gama. Alina a scris despre ele aici.

Ce va mai pot  spune eu este ca:

-Pantene Pro-V Aqua Light miroase frumos (imi aduce aminte de adolescenta, cand Pantene-ul era printre sampoanele mele preferate);

-e mult mai avantajos sa-l luati pe cel de 400 ml care costa 16 lei (in Auchan), fata de cel de 250 ml care e aprox 12 lei;

– acum putin timp ma tenta gama Pantene Pro-v cu ARGININA, insa nu m-am hotarat daca sa o cumpar, ceva pareri mi-ar prinde bine.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte Fii mai frumoasă pe Facebook!

 

One thought on “Un şampon bun pentru părul gras şi fin

  1. Mie imi place super mult spray-ul bifazic din gama asta. Daca stau bine sa ma gandesc am avut samponul, balsamul si spray-ul si m-am inteles foarte bine cu ele (le-am facut si niste review-uri detaliate ;)), insa bifazicul miroase extraordinar de bine…si cred ca ar fi potrivit pentru toate tipurile de par…nu incarca si nici nu ingrasa parul si mi se pare perfec pentru diminetile cand ai de imblanzit niste fire rebele ;))

Leave a Reply

