Reviews

Lapte demachiant L’Oreal Triple Active

Produsul cosmetic despre care o sa va vorbesc astazi este unul dintre demachiantele cele mai bune pe care le-am folosit. Nu ma plateste nimeni sa-l laud, ba chiar am dat eu destul pe el, fata de cat dau in mod normal pentru un demachiant si chiar nu-mi pare rau. Este vorba despre L’oreal Triple Active- lapte demachiant echilibrant pentru ten normal si mixt.

Producatorul spune ca  ” Laboratoarele L’Oréal au creat LAPTELE DEMACHIANT TRIPLE ACTIVE ECHILIBRANT, special conceput pentru tenul normal şi mixt.
Formula îmbogăţită cu Hydra-Claryl™ a Laptelui Demachiant Echilibrant permite hidratarea pielii şi eliminarea excesului de sebum din zonele grase.
Textura sa lejeră nu lasă o peliculă grasă pe piele şi nici nu curge, iar parfumul său revigorant oferă o senzaţie intensă de prospeţime.”

Ce pot eu sa spun este ca, intr-adevar, acest produs indeplineste ceea ce promite. Mi-a placut foarte mult ca indeparteaza si cel mai dificil machiaj destul de usor (inclusiv mascara waterproof), are o textura foarte cremoasa, parca ar fi crema de fata si nu lapte demachiant. Parca nici nu simteam nevoia sa ma mai dau si cu crema hidratanta dupa ce il foloseam. Mie imi indeparta destul de bine excesul de sebum din zona T. Mirosul este unul proaspat, placut, dar nu foarte puternic.

Se precizeaza pe ambalaj ca este atat pentru fata cat si pentru ochi, asta in cazul in care aveti ochii mai sensibili si preferati un demachiant special doar pentru ochi. Pe mine nu ma usturau ochii de la el, insa nu pot spune ca este valabil pentru toata lumea. De exemplu, la un lapte demachiant de la care mie mi se inroseau ochii si ma usturau de muream, mama mea nu avea absolut nimic. Prin urmare, produsele cosmetice nu se comporta la fel la toate femeile.

Laptele demachiant Triple Active se gaseste si in varianta pentru ten uscat si sensibil (ambalaj roz) si costa aprox. 20 lei (200 ml).

4 thoughts on “Lapte demachiant L’Oreal Triple Active

    1. Buna, Andreea! Nu stiu daca ai vazut, postarea aceasta este din 2012. Mi-a plăcut mult acest demachiant, dar recunosc ca de atunci am folosit mereu altele, deci nu prea mi-a mai atras atentia la raft. Nu stiu daca din cauza ca nu mai era pe raft sau pentru ca veneam eu hotarata sa-mi cumpar un demachiant anume. Daca il vad pe undeva, iti spun. Te mai astept pe blog!🙂

Leave a Reply

